  • 1. Data: 2011-11-12 18:54:32
    Temat: Zamiana cyfrowy przekaz na analogowy
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    Witam1
    Jestem laikiem w elektronice i chcialbym się spytać czy jest możliwa
    zamiana sygnału cyfrowego telewizyjnego na analogowy i jakim sposobem
    kub urządzeniem?

  • 2. Data: 2011-11-12 20:04:26
    Temat: Re: Zamiana cyfrowy przekaz na analogowy
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 12.11.2011 19:54, Jan Kowalski pisze:
    > Witam1
    > Jestem laikiem w elektronice i chcialbym się spytać czy jest możliwa
    > zamiana sygnału cyfrowego telewizyjnego na analogowy i jakim sposobem
    > kub urządzeniem?
    musiałbyś napisać o co dokładnie chodzi, ale najprościej to można kupić
    tuner DVB-T który z anteny "złapie" sygnał cyfrowy i "wystawi" analogowy
    na euro lub chinche. Czy o to chodziło?
    ToMasz

  • 3. Data: 2011-11-13 09:20:07
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-12 21:04, ToMasz pisze:
    > musiałbyś napisać o co dokładnie chodzi, ale najprościej to można kupić
    > tuner DVB-T który z anteny "złapie" sygnał cyfrowy i "wystawi" analogowy
> [...]
    Tak, dzięki!

  • 4. Data: 2011-11-13 09:57:26
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tak, dzięki!

    Dekder DVB-T musi w Polsce spelniać pewne wymagania:
    - dla sygnału wizji obsługę formatu SDTV i HDTV kodowanych w systemie
    MPEG-4, Part 10 (dokładniej H.264/AVC)
    - dla sygnału fonii obsługę formatów od mono, poprzez stereo i dwa
    dźwięki aż do dźwięku dookólnego kodowanych w systemie MPEG-2 Warstwa II
    albo E-AC-3 (Dolby Digital Plus). Oczywiście odbiornik powinien dekodować
    też przesyłaną fonię w standardzie AC-3 ( Dolby Digital ), ale AC-3
    praktycznie zawarte jest w standardzie E-AC-3.

    Tu masz więcej o dekoderach:
    http://forum.emitel.pl/viewforum.php?f=36&sid=11e282
    bcfae972c0d584c31579750d57
    Miłej lektury. :-)