  • 1. Data: 2011-11-12 06:08:02
    Temat: Konwerter.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Od wczoraj, gdy przymrozilo, zgubilem sygnal z anteny satelitarnej.
    Czy powodem moze byc kiepskiej jakosci konwerter?

  • 2. Data: 2011-11-12 07:05:16
    Temat: Re: Konwerter.
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Jacek wrote:
    > Witajcie.
    >
    > Od wczoraj, gdy przymrozilo, zgubilem sygnal z anteny satelitarnej.
    > Czy powodem moze byc kiepskiej jakosci konwerter?
    Tak ale raczej stawiam na słaby sygnał, kiedy czaszę
    pokrywa lód sygnał jest bardziej tłumiony i mogą być
    takie efekty.
    Znawcą nie jestem ale 60cm czasza jaką pewnie posiadasz
    nie zawsze wystarcza.
    --
    pzdr,. j.r.

  • 3. Data: 2011-11-12 07:15:14
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 08:05:16 +0100, j.r. napisał(a):

> [...]
    > pokrywa lód sygnał jest bardziej tłumiony i mogą być
    > takie efekty.
    > Znawcą nie jestem ale 60cm czasza jaką pewnie posiadasz

    Nie mierzylem czaszy, ale jest ona od starej Wizji.
    Od czerwca mam n i niedawno dokupilem konwerter quad.
    Dwa dni temu przestalo dzialac.
    Ustawialem antene, ale nic nie dalo.
    W takim razie pojde kupic wieksza czasze.

  • 4. Data: 2011-11-12 09:05:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek pisze tak:

> [...]
    > Dwa dni temu przestalo dzialac.
    > Ustawialem antene, ale nic nie dalo.
    > W takim razie pojde kupic wieksza czasze.

    trzeba było nie ruszać anteny tylko podmienić konwerter na próbę
    np ALPS robiony w Czechach jest po 25zł

    Antena 75cm, w Olsztynie, daje z Astry sygnał 100%, jakość 87%
    Wątpię że to wina talerza chyba że masz siatkowy co zbiera wodę w
    oczkach.

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2011-11-12 23:14:15
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie.
    >
    > Od wczoraj, gdy przymrozilo, zgubilem sygnal z anteny satelitarnej.
    > Czy powodem moze byc kiepskiej jakosci konwerter?

    Czy istnieje prawdopodobieństwo że dostała się do niego wilgoć i zamarzł w
    środku lub coś się uszkodziło przez rozszerzającą się wodę w wyniku
    zamarzania?

  • 6. Data: 2011-11-13 06:22:47
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Odpowiadam.

    Otoz kupilem nowy konwerter i wszystko dziala.