    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zamawianie w DIGIKEY - prośba
    Date: Thu, 09 Feb 2012 17:27:20 +0100

    W dniu 2012-02-09 17:08, MH pisze:
> [...]
    tes.aspx?site=us

    > Jak masz wszystkie papiery OK, potrwa to MAX!! jedną dniówkę.

    Miałem na myśli całą procedurę od zamówienia do otrzymania towaru.
    Najpierw to musi dojść do Polski. Nawet jak masz papiery OK to musisz
    odesłać jakieś zestawienie towarów do celów odprawy celnej. I opis po
    polsku faktury. Pewnie okaże się też, że potrzebne nowe pełnomocnictwo
    dla agencji. W sumie jak dostaniesz maila to odpiszesz na nie w
    następnym dniu. Potem odprawa i wysłanie np z Katowic do ciebie. Tydzień
    trzeba liczyć, jeśli nie trzeba latać po urzędach.

    > Ani grosza!! EORI dostajesz za friko, w systemie pojawiasz się w przeciągu
    > 1/2 godziny.

    Nie pamiętam czy się płaciło, wydawało mi się że jakieś grosze. Jak tego
    nie robiłeś to w jeden dzień dostajesz informację, że coś takiego
    potrzebne i ciężko w ten sam dzień (powiedzmy do godziny 15) skumać o co
    chodzi, pobrać i wypełnić formularz, złożyć je osobiście, odebrać
    potwierdzenie i wysłać dokumenty do agencji celnej.

    > Zmień agencję.

    Zgłosiła się do mnie agencja firmy przewozowej dostarczającej przesyłkę
    z USA. Popędzali mnie bo podobno jest jakiś dość krótki termin na
    odprawę. Na co dzień nie importuję towarów z zagranicy więc szło trochę
    opornie. Teraz pewnie byłoby już łatwiej.

    --
    pozdrawiam
    MD