    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 25 Jan 2022 02:12:26 -0800 (PST)
    <61e96f34$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <ssce77$fso$1@dont-email.me>
    <61e9d653$0$534$65785112@news.neostrada.pl> <ssdphf$l83$1@dont-email.me>
    <61ea7ce7$0$505$65785112@news.neostrada.pl> <sse7u7$b8o$4@dont-email.me>
    <61eaaf21$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <tpor5rtu89pg$.gigox9hlvz3h$.dlg@40tude.net>
    <61eabc7e$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <1q4ciuejzplh4$.zmhrngmu4uz2.dlg@40tude.net>
    <61eae0d5$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <61eae7a2$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <ssfri1$fj6$2@gioia.aioe.org>
    <8...@g...com>
    <z6aabdc7j8xe$.1f96xuuiuowal.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Załącznik prądu dzwonkowy
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 22 stycznia 2022 o 13:36:52 UTC+1 Collie napisał(a):
> [...]
    się pospieszyłem robiąc to rano zamiast poczekać, aż sam zostanę.
    się kręciło po kuchni i któryś z "pamięcią mięśniową" przełączył...
    światłość" - choć skwitowałem/pobłogosławiłem to raczej w sposób Hugh Granta, a nie
    tego księdza.
    > I tak dobrze, że żona nie trzymała drabiny, bo efekt mógł
    > być jeszcze bardziej piorunujący. I to bez macania drucików.
    > Jak w innej opowieści:

    Żeś zadał tą opowieścią temat do weekendowych przemyśleń.
    Zakładając, że jest prawdziwa, to co się właściwie stało:
    a) jednak nieco za mocno go w to jajko pstryknęła,
    b) naprawdę go walnął prąd:
    - żona uziemiła (ale wtedy ona by też poczuła),
    - on był "naładowany" i nastąpiło wyrównanie potencjałów z nieuziemioną żoną - przez
    jajka, więc porządnie poczuł?

    Drabiny, cholerne metalowe, niby nóżki plastikowe, ale to nie to samo co dobra
    drewniana.

    A u mnie nie było aż tak spektakularnie, żadne iskry czy lampy łukowe - po prostu
    zaświeciły się świetlówki, co nie było w tym momencie w planie - a moje
    "pobłogoslawienie" było wynikiem szybkiej analizy tego, co przed chwilą robiłem, ale
    przy zmienionych warunkach brzegowych...