  • Data: 2022-01-27 11:10:39
    Temat: Re: Załącznik prądu dzwonkowy
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.01.2022 20:21, Jarosław Sokołowski wrote:
    > No więc właśnie. Nie szlam to wszystko uczynił. Ja nie mam zbyt dobrej
    > opinii o panach w braciku. Delikatnie mówiąc. Często daję temu wyraz.
    > Ale to dotyczy wypowiadania się na tematy, które ich przerastają, na
    > Usenecie zwłaszcza. Co do ludowych mądrości w rodzaju "skręty konopne
    > dobre na wszystko" -- te szanuję.

    Każda kolejna Twoja odpowiedź albo zawiera jakąś aluzję albo docinki
    personalne, a niewiele lub nic nie wnosi do rozwiązania zagadnienia.

    W ostatniej odpowiedzi jakakolwiek merytoryka zawiera się w 47 na 333
    znaki, co daje ~14%. Poprzednia 168 na 401, czyli ~42%.

    Zachowujesz się jak inny mały Jarek - "mam teczkę w której wszystko
    jest" (ale ciągle nie wiadomo co), "oni są winni" (ale ciągle nie
    wiadomo kot).

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz