  • Data: 2022-01-26 19:28:44
    Temat: Re: Załącznik prądu dzwonkowy
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.01.2022 17:02, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Ile trzeba czekać, by szlam w minerały przebogaty uszczelnił rury? Bo te
    > pakuły, co na nie pan Mietek rury skręcił, robą swoje zanim pan majster
    > zdąży wypić piwo i zajarać fajkę. Nawet jeśli wyciek jest nie na poziomie
    > pocenia się, a miarowego kapania.

    W zeszłym roku wymieniałem w starej instalacji zwykłe zawory przed
    grzejnikami na termostatyczne u teścia. Z jednego po odkręceniu wody w
    instalacji zaczęło kapać, tak kropla na 10-15 sekund. Teściu machnął
    ręką, powiedział - do rana samo się uszczelni. Następnego dnia gdy byłem
    to nakapało z ćwierć szklanki do miski i tyle.

    U siebie przed zimną czyściłem sitka w zaworach. Na powrocie do pieca
    musiało się coś poluzować, bo po nabiciu ciśnienia zaczęły pojawiać się
    krople na łączeniu pod zaworem. Mając wiedzę od teścia zostawiłem, kilka
    godzin później już nic nie kapało.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz