  • Data: 2022-01-25 11:12:26
    Temat: Re: Załącznik prądu dzwonkowy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 22 stycznia 2022 o 13:36:52 UTC+1 Collie napisał(a):
> [...]
    się pospieszyłem robiąc to rano zamiast poczekać, aż sam zostanę.
    się kręciło po kuchni i któryś z "pamięcią mięśniową" przełączył...
    światłość" - choć skwitowałem/pobłogosławiłem to raczej w sposób Hugh Granta, a nie
    tego księdza.
    > I tak dobrze, że żona nie trzymała drabiny, bo efekt mógł
    > być jeszcze bardziej piorunujący. I to bez macania drucików.
    > Jak w innej opowieści:

    Żeś zadał tą opowieścią temat do weekendowych przemyśleń.
    Zakładając, że jest prawdziwa, to co się właściwie stało:
    a) jednak nieco za mocno go w to jajko pstryknęła,
    b) naprawdę go walnął prąd:
    - żona uziemiła (ale wtedy ona by też poczuła),
    - on był "naładowany" i nastąpiło wyrównanie potencjałów z nieuziemioną żoną - przez
    jajka, więc porządnie poczuł?

    Drabiny, cholerne metalowe, niby nóżki plastikowe, ale to nie to samo co dobra
    drewniana.

    A u mnie nie było aż tak spektakularnie, żadne iskry czy lampy łukowe - po prostu
    zaświeciły się świetlówki, co nie było w tym momencie w planie - a moje
    "pobłogoslawienie" było wynikiem szybkiej analizy tego, co przed chwilą robiłem, ale
    przy zmienionych warunkach brzegowych...