  • 11. Data: 2009-11-03 22:00:27
    Temat: Re: Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradźcie
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 03.11.2009 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał/a:
    > Witam,
    >
    > Patrzę sobie, że sklep Louis (www.louis.de) ma całkiem fajne ceny
    > promocyjne.
    > Czy kupowaliście stamtąd cokolwiem? Widzę, że przesyłka kosztuje 20 Euro.
    >
    > Czy macie jakieś praktyczne uwagi, co do zakupów w Louisie?

    Chcieli skan KK i ID, co mnie zdziwiło, ale to ~2 lata temu i zakupy za
    kilka stówek, kasków z wyprzedaży (tak takich z blendom ;)). Po za tym
    wszystko ok, do dzisiaj dostaję co jakiś czas jakieś oferty promocyjne.

    Skoro Kuczu się zaoferował z pomocą, to może warto skorzystać bo ma
    zdaje się Louisa na wyciągnięcie ręki.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 12. Data: 2009-11-04 06:21:47
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Nov 2009 19:16:09 +0100, Tytus napisał(a):

    > Jest kilka ale...kurs ojro + ok 10-15% ceny dnia i 10% do ceny z Louisa.
    > Terminy w tej chwili 10-14 dni.
    > BTW czy to nie strzal w stope sprzedawac kaski szuja ~ 1500 pln jesli w
    > katalogu sa po 250 ojro???

    O ile w ogóle Ci zrealizują zamówienie - w moim przypadku nie zdołali
    (szybka do Nolana), pomimo potwierdzenia z ich strony.
    Nie wiem jak teraz - ale jeszcze kilka miesięcy temu mieli niezły burdel
    organizacyjny.
    Pomijam już kwestie zbójeckich cen.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 13. Data: 2009-11-04 07:09:49
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Seba"
    O ile w ogóle Ci zrealizują zamówienie - w moim przypadku nie zdołali
    (szybka do Nolana), pomimo potwierdzenia z ich strony.

    Tego to Ci nie powiem bo moje zamowienie skladalem osobiscie ale nie
    dogadalismy sie co do kursu ojro...
    Ale zapewniali mnie ze termin to 7 dni roboczych cokolwiek to znaczy bo oni
    pracuja 12 h codziennie :)

  • 14. Data: 2009-11-04 07:19:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kakmar pisze:

    > Skoro Kuczu się zaoferował z pomocą, to może warto skorzystać bo ma
    > zdaje się Louisa na wyciągnięcie ręki.

    Na wyciagniecie to nie. Musze po odbior jechac samochodem jakies 15
    minut. Dobrze ze chociaz zamawiac moge mailem :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2009-11-04 08:17:46
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał
    >Nie pojmuję, dlaczego Louis nie ma strony w języku angielskim, a i w
    >polskim pewnie by im nie zaszkodziła

    A po co? Tylko klopot z wysylka za granice,
    a ile ludkow trzeba by dodatkowo zatrudnic?
    Widocznie im sie nie oplaca, nasz rynek nadal
    jest dla nich malo interesujacy.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuff - RF900 RS2

  • 16. Data: 2009-11-04 09:17:00
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości

    > O ile w ogóle Ci zrealizują zamówienie - w moim przypadku nie
    > zdołali
    > (szybka do Nolana), pomimo potwierdzenia z ich strony.

    Spróbuj zamówić cokolwiek nietypowego w Empiku, zrozumiesz co to
    paragraf 22.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 17. Data: 2009-11-04 09:24:58
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "szynszyll" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hcq0hq$8ri$1@inews.gazeta.pl...
    > hmmm... mnie sie zdawalo, ze to fijordy jedza z reki ;)

    Mi to klify.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ceea432d7b599de0
    .html

    --
    Jasio
    vx etz

  • 18. Data: 2009-11-04 10:53:10
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Marcin N pisze:
    > Czy macie jakieś praktyczne uwagi, co do zakupów w Louisie?
    >
    > MN

    Czy próbował ktoś uzyskać w Louisie (wysyłkowo lub na miejscu) fakturę VAT?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2009-11-04 11:29:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Czy próbował ktoś uzyskać w Louisie (wysyłkowo lub na miejscu) fakturę VAT?

    Nie bezposrednio od firmy Louis ale od przedstawiciela. Sliczna fakturka
    EU z 0% VAT.

  • 20. Data: 2009-11-04 11:59:12
    Od: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>

    "Spider A.J."
    > A po co? Tylko klopot z wysylka za granice,

    Aj tam klopot. Paczki jada ciezarowka z Berlina do... Slubic, i sa tam
    nadawane krajowo.
    > a ile ludkow trzeba by dodatkowo zatrudnic?

    pewnie kilku.

    > Widocznie im sie nie oplaca, nasz rynek nadal
    > jest dla nich malo interesujacy.

    Teraz pewnie tak. Ale gdyby weszli, to kto by mogl z nimi konkurowac? Wg
    mnie pozycje lidera mieliby bez walki.
    No i byloby gdzie upychac zeszloroczny towar.

    --
    Michal
    FJS600