  • 21. Data: 2009-11-04 14:21:56
    Temat: Re: Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradźcie
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > (szybka do Nolana), pomimo potwierdzenia z ich strony.
    > Nie wiem jak teraz - ale jeszcze kilka miesięcy temu mieli niezły burdel
    > organizacyjny.
    > Pomijam już kwestie zbójeckich cen.

    szybke do Nolana zamawiaj w Larssonie

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 22. Data: 2009-11-04 18:13:13
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Kuczu pisze:

    > Nie bezposrednio od firmy Louis ale od przedstawiciela. Sliczna fakturka
    > EU z 0% VAT.

    Możesz zdradzić jaki to przedstawiciel?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2009-11-04 18:47:41
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 3 Lis, 16:32, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Patrzę sobie, że sklep Louis (www.louis.de) ma całkiem fajne ceny
    > promocyjne.

    jak jeszcze nie bylismy w UE zamowilem sobie zestaw napedowy i
    zaplacilem karta - czekalem na przesylke 2 tygodnie i jeszcze 3
    tygodnie uzeralem sie z UC

    pozniej mimo zlych doswiadczen zamowilem sobie lusterka - nie chcieli
    przyjac platnosci karta, tlumaczac to tym ze wiele razy zostali
    oszukani (!?) i tylko przelew; no to poszedlem do banku, dokonalem
    cudu w postaci przelewu zagranicznego i... ani kasy, ani lusterek

    dla mnie ta firma juz nie istnieje

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 24. Data: 2009-11-04 20:36:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    A prosze bardzo: http://www.wendisch-ps.com/

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 25. Data: 2009-11-05 11:07:27
    Od: "Kizior" <t...@p...onet.pl>

    > Patrzę sobie, że sklep Louis (www.louis.de) ma całkiem fajne ceny
    > promocyjne.
    > Czy kupowaliście stamtąd cokolwiem? Widzę, że przesyłka kosztuje 20 Euro.
    >
    > Czy macie jakieś praktyczne uwagi, co do zakupów w Louisie?

    **
    Ja kupowalem w Polo www.polo-motorrad.de Wysylka 15 EUR, platnosc karta
    kredytowa. Wszystko przyszlo szybko, mozna zadzwonic sprawdzic status
    zamowienia.
    --
    Kizior
    VTR 1000F

  • 26. Data: 2009-11-05 12:24:36
    Temat: Re: Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradĽcie
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kizior" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > **
    > Ja kupowalem w Polo www.polo-motorrad.de Wysylka 15 EUR, platnosc karta
    > kredytowa. Wszystko przyszlo szybko, mozna zadzwonic sprawdzic status
    > zamowienia.

    Jakiś drogi ten Polo, ale dzięki za linka.

    MN

  • 27. Data: 2009-11-09 13:30:22
    Od: "Kizior" <t...@p...onet.pl>

    > Jakiś drogi ten Polo, ale dzięki za linka.

    **
    Niekoniecznie. Za to jak kupowalem kask to Louis robi promocje jak zostaja
    reszkowe rozmiary XL, XS itp. natomiast w Polo moglem sobie wybrac rowniez w
    promocji dowolny rozmiar i byly dostepne przez jakis miesiac.
    --
    Kizior