  • 1. Data: 2009-11-03 15:32:40
    Temat: Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradźcie
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Patrzę sobie, że sklep Louis (www.louis.de) ma całkiem fajne ceny
    promocyjne.
    Czy kupowaliście stamtąd cokolwiem? Widzę, że przesyłka kosztuje 20 Euro.

    Czy macie jakieś praktyczne uwagi, co do zakupów w Louisie?

    MN

  • 2. Data: 2009-11-03 16:30:41
    Temat: Re: Zakupy wysyłkowe w Louisie - poradźcie
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Marcin N pisze:

    > Czy macie jakieś praktyczne uwagi, co do zakupów w Louisie?
    >
    > MN

    Ja dawno temu kupowałem, jak jeszcze nie byliśmy w Unii. Servisco
    doliczyło mi zbójeckie cło. Poza tym, bez żadnego problemu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2009-11-03 16:43:03
    Od: Vir <a...@o...pl>

    http://www.moto-akcesoria.pl może Ci sprowadzić wszystko, co sprzedaje Louis

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 4. Data: 2009-11-03 17:06:12
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Vir pisze:

> [...]
    tak,mieć kolegę który jezdzi lub znajomy Niemiec

    > http://www.moto-akcesoria.pl może Ci sprowadzić wszystko, co sprzedaje
    > Louis

    Może niestety wyjść drożej niż przesyłka 20 euro:-/

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2009-11-03 17:21:34
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Wspomniane gdzies w okolicy www.moto-akcesoria.pl sprzedaja wszystko od
    wujka Louisa, mozna zamawiac po numerach kat. z Louisa. Niestety nie
    przekladaja sie na nich wszystkie ceny ofert specjalnych z Louisa.
    Co do glownego pytania w watku. Ja zamawialem cos juz w czasach
    "unijnych". Cla mi nie doliczyli, ale przesylka szla chyba z 5 tygodni,
    wiec kiła byla z terminem. No chyba, ze Ci sie nie spieszy.

    Zacznij od porownania cen w firmach PL handlujacych produktami z Louisa
    z cenami w Louisie, potem zdecyduj.

    Zdrowko

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 6. Data: 2009-11-03 17:35:46
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Może niestety wyjść drożej niż przesyłka 20 euro:-/

    No, to trzeba by przetestować. Masz za to lepszy kontakt. Nie pojmuję,
    dlaczego Louis nie ma strony w języku angielskim, a i w polskim pewnie
    by im nie zaszkodziła

  • 7. Data: 2009-11-03 18:16:09
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Vir"
    http://www.moto-akcesoria.pl może Ci sprowadzić wszystko, co sprzedaje Louis

    Jest kilka ale...kurs ojro + ok 10-15% ceny dnia i 10% do ceny z Louisa.
    Terminy w tej chwili 10-14 dni.
    BTW czy to nie strzal w stope sprzedawac kaski szuja ~ 1500 pln jesli w
    katalogu sa po 250 ojro???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 8. Data: 2009-11-03 19:22:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Marcin N pisze:
> [...]
    > Czy kupowaliście stamtąd cokolwiem? Widzę, że przesyłka kosztuje 20 Euro.
    >
    > Czy macie jakieś praktyczne uwagi, co do zakupów w Louisie?

    Sie odezwij na priv. Louis mi z reki je ;)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 9. Data: 2009-11-03 19:33:14
    Od: "szynszyll" <s...@g...pl>

    hmmm... mnie sie zdawalo, ze to fijordy jedza z reki ;)

    a co do kilku firm ktore sprowadzaja rzeczy z louisa, hg czy polo to maja taka
    polityke, ze nie pobieraja oplat za sprowadzenie z w/w ale obowiazuje zawsze
    cena z katalogu papierowego z poczatku sezonu niezaleznie od czasowych
    promocji i jak dla mnie to logiczne bo na czyms tam musza zarobic.

    pzdr

    szynszyll
    xtz750

  • 10. Data: 2009-11-03 19:50:00
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    szynszyll pisze:
> [...]
    > cena z katalogu papierowego z poczatku sezonu niezaleznie od czasowych
    > promocji i jak dla mnie to logiczne bo na czyms tam musza zarobic.
    Nie do końca,jako firma mają przecież rabaty,no chyba że kupują
    normalnie jak detalista:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S