  • 1. Data: 2009-11-02 08:06:50
    Temat: XR 1000 + pinlock - paruje
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Witam.
    Mam problem z szybką w moim XR 1000 - paruje mi mocno zauważalnie.
    Żebym nie wiem jak starannie zakładał pinlocka (np. po myciu wizjera),
    to zawsze znajdzie się miejsce, gdzie szybka mi zaparuje (szczególnie
    teraz jest to widoczne - przy mocno niskich temp. na zewnątrz). Wygląda
    to tak, jakby pinlock nie był szczelny na całym obwodzie w stosunku do
    szyby (albo szyba jest mało prosta, albo może mechanizm się rozjechał
    powodując jej nieliniowość). Czy regulacja mechanizmu szyby rozwiąże ten
    problem? Jeżeli tak, to gdzie mogę we Wrocławiu z tym podjechać?

    Kask jest prawie nowy - kupiłem go w tym sezonie, bo ceny zaczęły być
    normalne a chciałem coś porządnego, nieparującego na okres
    jesienno/zimowy. Miałem go na łbie dosłownie kilkanaście razy - całe
    lato przejeździłem w otwartym Nolanie - teraz przyszedł czas próby i się
    okazało że dupa blada.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 2. Data: 2009-11-02 08:38:36
    Temat: Re: XR 1000 + pinlock - paruje
    Od: Mowso <g...@g...com>

    On 2 Lis, 09:06, Seba <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > jesienno/zimowy. Miałem go na łbie dosłownie kilkanaście razy - całe
    > lato przejeździłem w otwartym Nolanie - teraz przyszedł czas próby i się

    podociągaj delikatnie tymi śrubkami plastikowymi co trzymają pinlocka
    - u mnie pomogło i paruje teraz tylko pod pinlockiem :)

    --
    Pozdro
    Mowso

  • 3. Data: 2009-11-02 18:41:51
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Nov 2009 00:38:36 -0800 (PST), Mowso napisał(a):

    > podociągaj delikatnie tymi śrubkami plastikowymi co trzymają pinlocka
    > - u mnie pomogło i paruje teraz tylko pod pinlockiem :)

    A dzięki - nie wpadłbym na to - rzeczywiście uszczelka zaczęła dolegać
    do szybki.
    Rano będzie możliwośc przetestowania - zima nadal trzyma ;)

    Dzięki za podpowiedź.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.