  • 1. Data: 2009-11-02 10:04:32
    Temat: Kask GREX RF2 - czy znacie go?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Szukam sobie kasku szczękowego.
    Patrzyłem w testy bezpieczeństwa Sharpa i w oko wpadł mi GREX RF2, który
    jest w ścisłej czołówce wśród szczękowców.

    http://www.4bikes.pl/product_info.php?cPath=21_41&pr
    oducts_id=2350

    Czy znacie ten kask, tę markę? Podobno jest jakoś powiązana z Nolanem.
    Cena wskazuje, że zapewne wykonanie nie będzie fajne, ale być może to jakiś
    rodzynek (które czasem się trafiają na rynku).

    MN

  • 2. Data: 2009-11-02 13:20:00
    Temat: Re: Kask GREX RF2 - czy znacie go?
    Od: bm <b...@g...com>

    > Czy znacie ten kask, tę markę? Podobno jest jakoś powiązana z Nolanem.
    > Cena wskazuje, że zapewne wykonanie nie będzie fajne,

    Grex firma mało znana, a cena moim zdaniem nie jest "mała".
    Dobra cena za brzydki, bezpieczny kask - o!

    bm

  • 3. Data: 2009-11-02 16:31:17
    Od: losiuXS2a2 <r...@b...pl>

    On 2 Lis, 14:20, bm <b...@g...com> wrote:
    > Grex firma mało znana, a cena moim zdaniem nie jest "mała".
    > Dobra cena za brzydki, bezpieczny kask - o!
    > bm

    Ten Grex to przypadkiem nie Nolan se swoimi starszymi modelami?

    --
    Łosiu
    GSX750F, XS400 ohc i WSKi

  • 4. Data: 2009-11-02 17:32:22
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "bm" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]

    Grex firma mało znana, a cena moim zdaniem nie jest "mała".
    Dobra cena za brzydki, bezpieczny kask - o!

    ----------------------

    Ten kask w cenie ok 500 zł posiada parę wspólnych cech z Nolanem N103 -
    tekie samo zapięcie szczęki, podobny kształt blendy, to samo umiejscowienie
    "otwieracza" blendy. Jeśli jest to N103 w pudełku GREXA - z miejsca kupuję -
    tylko gdzie to można obejrzeć?

    MN

  • 5. Data: 2009-11-02 17:36:53
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Marcin N napisał(a):

> [...]
    > umiejscowienie "otwieracza" blendy. Jeśli jest to N103 w pudełku GREXA -
    > z miejsca kupuję - tylko gdzie to można obejrzeć?

    To nie jest N103 w opakowaniu Grex. Niby podobny, ale inny.

    --
    M.

  • 6. Data: 2009-11-02 20:26:25
    Od: losiuXS2a2 <r...@b...pl>

    Takie cos sie wygoglalo odrazu : http://www.nolan.it/index.html;jsessionid=abc_Ph7YKr
    Bcu5OQoK2ss

    Czyli cos te firmy maja sie ku sobie:)

    --
    Łosiu
    GSX750F, XS400 ohc i WSKi

  • 7. Data: 2009-11-03 14:32:00
    Od: "Kizior" <t...@p...onet.pl>

    Grex był zawsze powiazany z Nolanem. Uzywalem Grex'ow G04 przez 10 lat i mi
    dobrze sluzyly (wszystko pasowalo od Nolana N60). Jakie są powiązania tych
    firm nie wiem, ale na pewno bardzo bliskie. Dystrybulowala je siec Hondy np.
    Motopol.

    4568 (20091103) __________

  • 8. Data: 2009-11-04 15:00:15
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Cena wskazuje, że zapewne wykonanie nie będzie fajne, ale być może to
    > jakiś rodzynek (które czasem się trafiają na rynku).

    Dyskutujecie z trollem handlowym :)

    --
    Yozwig