  • Data: 2010-09-24 09:02:38
    Temat: Re: Zakupy w farnelu ?
    Od: "newxmega" <m...@m...mm> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> wrote in message
    news:i7gecp$qgj$1@news.onet.pl...
    > mniejszych sklepikach niż jedno duże w Farnellu czy DigiKey.

    No tak. W GigiKeyu tylko niektóre rzeczy. Ale wydaje mi się, że niektórzy
    nasi też zamawiają w digikeyou, bo coś termin dostawy mi podpadł i marża
    +40%
    Ja stawiam, że firmy, które nie podają cen, a mają duże magazyny sa w zmowie
    cenowej.

    > "dodaj do koszyka" - aby zobaczyć łączny koszt z wysyłką - bez jeszcze
    > zatwierdzania zakupu. Czyli coś co jest w każdym sklepie internetowym. Ale
    > Allegro oczywiście jeszcze nie zna takich ułatwień.

    To tam akurat bez znaczenia. Jak sprzedająca firma ma reputację to wysyłasz
    maila czy na skype zagadujesz poza allegro i masz jeszcze niższą cene.
    Allegro to taka reklama i sprzedaż na sztuki miedzy ludkami.
    Firmy i tak sprzedaja poza aukcjami, bo po co płacić prowizję?

    Np mam zasadę, że przestałem kupować w firmach które wypytują o wszystko
    jakby sondowały ile mogą cię skroić.