  • Data: 2011-04-15 17:20:34
    Temat: Re: Zakup uzywanego - jazda probna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil" <k...@s...com> napisał w

    > Z twojego punktu widzenia, chciałbyś kupić 10-letnie auto w
    > idealnym stanie technicznym, palące tyle ile katalog podaje, jak
    > najtaniej. Tylko w Erze. ;)

    No coz, kazdy klient tak ma :-)

    > Spritmonitor.de.

    Ma te wade ze nie wiadomo czemu wierzyc. Moze klient jezdzi tylko
    po miescie, a moze ma do kosciola 10km i nie przekracza 60.

    > Gdyby mnie ktoś zaproponował wycieczkę nad morze, żeby sprawdzić
    > średnie spalanie, chyba zabiłbym go śmiechem.
    > Dlatego właśnie sprzedając samochód nie jeżdżę na giełdy, ani nie
    > bawię się w takie podchody klientów, którzy sami nie wiedzą, czy
    > chcą nubirę LPG, czy może 3.0 z automatem, a do tego nie mają
    > ciekawszych zajęć niż trzygodzinne jazdy próbne każdym
    > samochodem.

    No widzisz, a ja cie zabije smiechem jak uslysze ze te 3 litry w
    automacie pala ponizej 10 :-)

    > Do tej pory system się sprawdzał doskonale, ominie mnie
    > dziesięciu zawracaczy dupy, po czym przychodzi konkretny klient,
    > który wie czego chce, sprawdzi samochód, możemy nawet podjechać
    > do warsztatu w ramach zdrowego rozsądku (żadnego "bo mój znajomy
    > mechanik mieszka 50km stąd), klient płaci i odjeżdża. Obydwie
    > strony ustatysfakcjonowane, a tydzień czy dwa dłużej życia mi nie
    > uratują.

    No i skoro jestes zadowolony to tak trzymaj, a ja z kolei bede
    kupowal jakies popularne modele o ktorych wiem czego sie spodziewac
    bez 200km i tez bede zadowolony :-)
    Ale nubiry tak nie kupie i juz :-)

    Tylko potem ktos narzeka ze jego trzylitrowy automat nie chce sie
    od miesiecy sprzedac, a moglem przeciez kupic, tylko musialby te 3h
    poswiecic. No i nie klamac z tym spalaniem :-)

    J.