  • 11. Data: 2009-06-25 09:52:37
    Temat: Re: Zakup motocykla - gdzie uczciwie
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:h1v5pg$1j0$1@news.onet.pl...

    > Z ta "bezwypadkowoscia" to naprawde zabawne: spina sie jeden z drugim
    > obywatel by kupic nie drasnieta igielke po czym po 2-3 tygodniach ma juz
    > za soba przynajmniej jedna parkingowke. Po co? Cos co ma 2 kola czasem sie
    > przewaraca. Ostatni moj nabytek pochodzi ze szkoly jazdy. Zaliczyl pewnie
    > wiecej gleb niz przejechal kilometrow. Dziala, jedzie prosto i nie byl
    > grzebany. Wystarczy.

    Artur tylko ze wiekszosci chodzi raczej o szlify i dzwony a nie gleby.

    moja lezała juz w pierwszym tygodniu posiadania, a potem jeszcze kilka razy
    ( na Bobrowym nie, z czego jestem BARDZO dumna) :)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 12. Data: 2009-06-25 10:21:56
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Gizzi pisze:
    > Witam,
    > Chciałbym kupić motocykl, jednak zależy mi na fachowym i uczciwym podejściu
    > sprzedawcy do sprawy. Czy ktoś z grupowiczów mógłby się podzielić i
    > ewentualnie polecić, gdzie mógłbym szukać rzetelnej firmy w województwach:
    > dolnośląskie, opolskie, śląskie? Wszystkie sugestie mile widziane.

    A co dokladnie chcesz kupic ?
    Bo ja wiem o jednej srebrnej VFR do sprzedania - rok 01
    ktora moglbym polecic :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 13. Data: 2009-06-25 11:24:09
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote in message

    > Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Artur tylko ze wiekszosci chodzi raczej o szlify i dzwony a nie gleby.

    Kupilem moto po dzwonie, wymienilem co trza i smigam. Prosto nawet. Teraz
    zaluje tylko ze lagi wymienilem zamiast prostowac gdyz ta operacja, o ile
    tylko wykonana przez fachowca, jest zupelnie nieszkodliwa.

    > moja lezała juz w pierwszym tygodniu posiadania, a potem jeszcze kilka
    > razy ( na Bobrowym nie, z czego jestem BARDZO dumna) :)

    To widac, Aniu, naprawde widac ze Twoja koza z niejednego pieca chlebek
    jadla ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-06-25 13:39:58
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    > Elou!
    > "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote in message

    > To widac, Aniu, naprawde widac ze Twoja koza z niejednego pieca chlebek
    > jadla ;)

    Kozy to Ty masz w nosie ;)
    nikt nie powiedzial ze moje moto musi byc idealne, moze wole design sikorki?
    ;)

    na pocieszenie powiem ci ze moto Młodego jest idealne.... moze kiedys
    zobaczysz ;)

  • 15. Data: 2009-07-02 04:40:46
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Easy napisał(a):

    > nikt nie powiedzial ze moje moto musi byc idealne, moze wole design
    > sikorki? ;)

    Kurde! Naprawde?! Bo w zeszlym roku przedstawiciel twej czesci kraju
    wyrazal sie dosc niepochlebnie o wygladzie mojego motocykla :)
    Za to w tym roku, Sikorka zostala chyba najczescie obfotografowywanym
    sprzetem na Bobrowym. A przeciez nic sie nie zmienila :)

  • 16. Data: 2009-07-02 07:11:23
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 24 Cze, 23:35, millo <m...@w...pl> wrote:

    > 1. salon: nówka sztuka nie śmigana gwarancja 100% :-)

    oczywiscie mowa tu o niemieckim lub skandynawskim salonie;)

    nie wiem jak w motocyklowych, ale w samochodowych u nas zdarzaja sie
    ladne kwiatki - a to spadlo z lawety, a to syn szefa walnal na
    parkingu bo chcial wyprobowac, albo nie zeszlo ze skladu przez 2 lata
    i przyjechalo paru panow w roboczych kombinezonach fachowo zmienic
    tabliczki i VIN...

    no ale to trzeba trafic na taki rarytas:/

    nieglupim rozwiazaniem sa tez motocykle uzywane kupowane z salonu
    danej marki - zwykle dostaje sie na nie gwarancje i mozna domniemywac,
    ze maja oryginalne przebiegi;)

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 17. Data: 2009-07-02 09:18:37
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:h2hdpi$f6v$2@news.onet.pl...

> [...]
    > Za to w tym roku, Sikorka zostala chyba najczescie obfotografowywanym
    > sprzetem na Bobrowym. A przeciez nic sie nie zmienila :)

    spokojnie Zbigus ;) pracuje usilnie od lat nad baranami, którzy krytykuja
    upodobania sprzetowe innych ludzi tak jakby sami mieli nimi jezdzic.
    a jak wiesz doswiadczenie w materii przyjmowania na klate krytyki sprzetu
    mam niemale ;)
    ale całego swiata nie naprawie...

    --
    smtna Easy