  • 1. Data: 2009-06-22 23:19:06
    Temat: Zakup motocykla - gdzie uczciwie
    Od: "Gizzi" <m...@g...pl>

    Witam,
    Chciałbym kupić motocykl, jednak zależy mi na fachowym i uczciwym podejściu
    sprzedawcy do sprawy. Czy ktoś z grupowiczów mógłby się podzielić i
    ewentualnie polecić, gdzie mógłbym szukać rzetelnej firmy w województwach:
    dolnośląskie, opolskie, śląskie? Wszystkie sugestie mile widziane.

    Pozdr. Gizzi

  • 2. Data: 2009-06-23 08:42:41
    Temat: Re: Zakup motocykla - gdzie uczciwie
    Od: "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <i...@g...com>

    On 23 Cze, 01:19, "Gizzi" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > ewentualnie polecić, gdzie mógłbym szukać rzetelnej firmy w województwach:
    > dolnośląskie, opolskie, śląskie? Wszystkie sugestie mile widziane.

    Mogę polecić komis w Rybniku, gdzie kupiłem swoją ER-5:
    http://promex.rybnik.pl
    Facet jest bardzo rzeczowy, daleki od cwaniactwa. Polecił mi go
    kolega, który kupił tam wcześniej trzy sprzęty. Motocykle w większości
    (99% chyba że recycling od poprzednich klientów tego samego komisu)
    ściągane z niemiec. Jedyny minus - ceny nie są 'okazyjne'. Moim
    zdaniem warto. Możliwe że więcej osób z grupy ma z nim doświadczenia,
    więc również będę wdzięczny za uwagi.

    Pozdrawiam,
    --
    Jadu
    ER5 Blau

  • 3. Data: 2009-06-23 16:26:48
    Od: "Gizzi" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <i...@g...com>
    napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
> [...]
    >ściągane z niemiec. Jedyny minus - ceny nie są 'okazyjne'. Moim
    >zdaniem warto. Możliwe że więcej osób z grupy ma z nim doświadczenia,

    Dzięki za namiar. Nie szukam super okazji, gdyż takie z reguły kosztują
    więcej pieniędzy niż się wydaje.
    Na pewno odwiedzę to miejsce.

    Pozdr. Gizzi.

  • 4. Data: 2009-06-24 19:10:33
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Gizzi pisze:
> [...]
    > ewentualnie polecić, gdzie mógłbym szukać rzetelnej firmy w województwach:
    > dolnośląskie, opolskie, śląskie? Wszystkie sugestie mile widziane.

    loool :) Naiwniak :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 5. Data: 2009-06-24 19:11:14
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn pisze:

> [...]
    > ściągane z niemiec. Jedyny minus - ceny nie są 'okazyjne'. Moim
    > zdaniem warto. Możliwe że więcej osób z grupy ma z nim doświadczenia,

    Oczywiście dasz sobie za niego rękę uciąć :)

  • 6. Data: 2009-06-24 20:24:37
    Od: "Gizzi" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości

    > loool :) Naiwniak :)

    Może trochę :), jednak fajnie jest pomyśleć, że są jeszcze sprzedawcy
    motocykli, którzy robią to również z czystego zamiłowania, a nie wyłącznie
    dla kasy.

  • 7. Data: 2009-06-24 21:20:34
    Od: "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <i...@g...com>

    On 24 Cze, 21:11, Jacek Różański <j...@e...pl> wrote:

    > Oczywiście dasz sobie za niego rękę uciąć :)

    Nie. Znam może ze cztery osoby za które bym dał:). To jest Polska i
    tutaj na porządku dziennym jest walenie wszystkich w dupę, a im
    skuteczniej to ktoś robi - tym większą jest to miarą jego sukcesu.. ;/

    Gdy szukałem dla siebie motocykla, poleciło mi ten komis kilka osób.
    Na oględziny wybrałem się też w dość dobrze wykwalifikowanej grupie
    (sam nie miałem generalnie pojęcia na co patrzeć i gdzie szukać ew.
    znamion tego że motocykl był kiedyś pralką franią, zgrabnie przekutą
    przez miejscowego kowala na japończyka). Później przy różnych okazjach
    w/w motocykl oglądało jeszcze parę osób znających się na rzeczy i
    wszystko zgadza się ze stanem przedstawionym mi w momencie zakupu. Nie
    liczyłem na okazję, dałem za niego jakieś 20% więcej niż ówczesna
    średnia cena z allegro. Nie sram pieniędzmi, ale miałem różne
    doświadczenia z handlarzami motoryzacyjnymi i stwierdziłem że nie mam
    czasu aby przez następne pół roku szukać tańszego i w podobnym stanie
    (na pewno i takie wtedy na rynku były). Do tego dochodził mój zupełny
    brak doświadczenia w ocenie 'jakości' pojazdu, a na miejscu miałem
    ludzi z Gliwickiego Cyklopa, którzy chętnie pomogli w oględzinach.
    Nie jestem idealistą, myślę jednak że można mieć plan na handel
    motocyklami w dobrym stanie, za atrakcyjną dla obu stron i dającą się
    z tego utrzymać cenę, jednocześnie dbając o swoje dobre imię/reputacje
    firmy. Coś w tym co napisałem nie trzyma się logicznie kupy?

    Gizzi pytał o komis który można polecić, ja mam z wymienionego przeze
    mnie pozytywne wrażenia, więc podałem. Każdy motocykl tak czy inaczej
    trzeba sprawdzić z kimś kto się na tym zna. Uważam że w Promexie jest
    spora szansa na to, że nie wróci się z takiej wycieczki wku...
    rozczarowanym.

    Pozdrawiam :)

    --
    Jadu
    ER5 Blau

  • 8. Data: 2009-06-24 21:35:25
    Od: millo <m...@w...pl>

    Gizzi napisał:

    > Witam,
    > Chciałbym kupić motocykl, jednak zależy mi na fachowym i uczciwym podejściu
    > sprzedawcy do sprawy.

    Są dwa wyjścia:
    1. salon: nówka sztuka nie śmigana gwarancja 100% :-)
    2. Niemcownia. Jesli handlarz u Niemiaszków pisze że jest 100%
    bezwypadkowy to tak jest! Za kłamstwo w tym zakresie wędruje się tam do
    pudła więc raczej tego ściśle przestrzegają.

    --
    millo
    Człowiek ma tylko jedną broń do walki ze swoimi pomyłkami

  • 9. Data: 2009-06-25 06:25:49
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Gizzi" <m...@g...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Może trochę :), jednak fajnie jest pomyśleć, że są jeszcze sprzedawcy
    > motocykli, którzy robią to również z czystego zamiłowania, a nie wyłącznie

    Dawno temu wyszedles z przedszkola? Handlarz (kazdy, takze zagraniczny) nie
    tylko podpicuje padake najtanszym kosztem. On od tego zdemontuje wszystkie
    "chodliwe" elementy wyposazenia oraz zestaw narzedzi by sprzedac je osobno.
    Badz takze pewien ze paliwa w zbiorniku zostanie na przejechanie nie wiecej
    niz 10 km. Wracajac do zamilowania: jesli handlarz zacznie go uzywac to
    splajtuje.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-06-25 06:34:23
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "millo" <m...@w...pl> wrote in message news:h1u672$kuq$1@news.wp.pl...

> [...]
    > bezwypadkowy to tak jest! Za kłamstwo w tym zakresie wędruje się tam do
    > pudła więc raczej tego ściśle przestrzegają.

    Z ta "bezwypadkowoscia" to naprawde zabawne: spina sie jeden z drugim
    obywatel by kupic nie drasnieta igielke po czym po 2-3 tygodniach ma juz za
    soba przynajmniej jedna parkingowke. Po co? Cos co ma 2 kola czasem sie
    przewaraca. Ostatni moj nabytek pochodzi ze szkoly jazdy. Zaliczyl pewnie
    wiecej gleb niz przejechal kilometrow. Dziala, jedzie prosto i nie byl
    grzebany. Wystarczy.