  • 1. Data: 2009-06-21 20:31:29
    Temat: Pytanie o szkołę - Trójmiasto
    Od: "pilot" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    wybieram się na prawo jazdy na motocykl i chciałabym zasięgnąć opinii jaka
    szkoła najlepsza dla totalnego laika - Kobiety :)
    będę wdzięczna za pomoc,

    pozdr.
    Kobietka

  • 2. Data: 2009-06-21 22:07:55
    Temat: Re: Pytanie o szkołę - Trójmiasto
    Od: Andrzej Ciach <_...@c...net>

    On Sun, 21 Jun 2009 22:31:29 +0200, "pilot" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Witam,
    >
    >wybieram się na prawo jazdy na motocykl i chciałabym zasięgnąć opinii jaka
    >szkoła najlepsza dla totalnego laika - Kobiety :)
    >będę wdzięczna za pomoc,

    Jestem przekonany, że w Olivce będziesz zadowolona.

    Andrzej

  • 3. Data: 2009-06-21 22:08:41
    Od: Andrzej Ciach <_...@c...net>

    wrote:

    >Witam,
    >
    >wybieram się na prawo jazdy na motocykl i chciałabym zasięgnąć opinii jaka
    >szkoła najlepsza dla totalnego laika - Kobiety :)
    >będę wdzięczna za pomoc,

    Acha - i zajrzyj przy okazji na http://www.moto3miasto.pl/

    Andrzej

  • 4. Data: 2009-06-22 06:51:53
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 22 Jun 2009 00:07:55 +0200) ktos podajacy sie za Andrzej Ciach
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Potwierdzam.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3