  • 1. Data: 2009-06-22 13:03:32
    Temat: Chorzow, kradziez GSF650S, ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie...
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Na prosbe znajomej podaje info:

    =========
    Informuję, że w nocy z 19 na 20 czerwca tego roku skradziono mojemu
    serdecznemu koledze z Chorzowa niebieski motocykl marki: Suzuki Bandit
    GSF
    650S nr rej SH 1796, nr identyfikacyjny pojazdu JS1B5113100102050.

    Jeśli ktoś chciałby fotki tego sprzęta, to proszę się odezwać na tel:
    662-960-006.
    =========

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 2. Data: 2009-06-22 13:27:52
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    doktorski pisze:
> [...]
    > 650S nr rej SH 1796, nr identyfikacyjny pojazdu JS1B5113100102050.
    >
    > Jeśli ktoś chciałby fotki tego sprzęta, to proszę się odezwać na tel:

    Z tymi fotkami to głupi pomysł. Zamieśc je gdzieś, oznacz "SKRADZIONO" i
    nr tel. Podpisz "Suzuki_Bandit_01.jpeg". Ktoś kto kupuje motocykl szuka
    w necie info o nim. Natknie się na fotki i być może zaalarmuje Cię.