  • 1. Data: 2009-06-22 14:08:42
    Temat: ktos z okolic Czestochowy kto moglby obejrzec moto?
    Od: kolenda <k...@g...com>

    Witam,

    Mieszkam w wawie i w okolicach pokonczyly nam sie juz Fazerki ;
    ( znalazlem kilka w okolicach Czestochowy ale moge miec problem ze
    sciagnieciem kogos obeznanego tak daleko na poszukiwania:( a sam
    napewno moto nie kupie...:/

    Dlatego potrzebuje kogos kto mieszka niedaleko i pomoglby mi je
    ocenic, czy to w ramach swoich przejazdzek po okolicy, czy
    umowilibysmy sie jakos na miejscu i obejrzeli go razem - to juz nie
    jest najwazniejsze. Wazne jest ze przyda sie kazda pomoc a zrewanzuje
    sie jakos przy najblizszej okazji:)

    a to sa linki:

    http://www.allegro.pl/item661161093_yamaha_fazer_fzs
    600_2003_r_salon_extra.html

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M134569
    5

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M132444
    1

    http://allegro.pl/show_item.php?item=666763817

    Aha - jesli zobaczycie cokolwiek z samych zdjec i opisow to tez
    chetnie sie dowiem:)

    pozdrawiam
    kolenda

  • 2. Data: 2009-06-22 20:14:59
    Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "kolenda" <k...@g...com> napisal > Dlatego potrzebuje
    kogos kto mieszka niedaleko i pomoglby mi je
    > ocenic, czy to w ramach swoich przejazdzek po okolicy, czy
    > umowilibysmy sie jakos na miejscu i obejrzeli go razem - to juz nie

    wejdz na to forum
    http://motomonster.pl/forum/index.php

    i zapodaj jak chlopaki znaja podpowiedza

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-06-22 22:26:36
    Od: Solo <s...@g...com>

    kolenda pisze:

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M132444
    1

    Jestem z Cz-wy lecz niestety nie bede w stanie ci pomóc bo zajęty jestem
    przygotowaniami do własnego wesele (już w najbliższą sobotę) wiec czasu
    zero, ale nie polecam zakupów w firmie BestBim (link powyżej). Kolesie
    są krętaczami i prawie nigdy nie mówią prawdy o motocyklach. A za
    podejście do klienta dałbym im -10 punktów. Tak jak pisał Zbyszek,
    napisz na grupie częstochowskich motocyklistów to ci ktoś pomoże.

    pozdro Solo R1

  • 4. Data: 2009-06-22 23:15:45
    Od: kolenda <k...@g...com>

    On 23 Cze, 00:26, Solo <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > podejście do klienta dałbym im -10 punktów. Tak jak pisał Zbyszek,
    > napisz  na grupie częstochowskich motocyklistów to ci ktoś pomoże.

    dzieki za opinie, podobnie wyczytalem na tym forum - nikt nie mowil
    nic pozytywnego :]
    zalozylem tam konto i napisalem posta ale zniklo jedno i drugie :/ nie
    wiem czemu...