  • 21. Data: 2009-12-30 13:43:18
    Temat: Re: Zakup moto bez prawka
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hhf9uv$jd5$1@inews.gazeta.pl...

    > I jak? Masz husky pewnie:)?

    dupa nie wilk, swiniak ladowy czyt. bullterrier, wniosek nie wierz starszym

  • 22. Data: 2009-12-30 18:09:27
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 29.12.2009 Dysiek <b...@b...pl> napisał/a:

    > Nie no, pewnie, chwalcie kogos kto bez prawka jezdzi.

    Po pierwsze jeszcze nie jezdzi, po drugie nie rozumiem jak mozna nie bac sie
    wsiasc na motur i pojechac miedzy puszki a bac sie kupic pojazd przed zdaniem
    egzaminu.

    --
    Der ver zwei peanuts, valking down der strasse, and von vas... assaulted!
    peanut. Ho-ho-ho-ho.

  • 23. Data: 2009-12-31 09:48:36
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > btw wczoraj spotkałem gościa który jeździ po całej europie autem (w ramach
    > pracy) od 4ch lat bez prawa jazdy ;-)

    Jest ryzyko - jest zabawa :)
    --
    Jackare

  • 24. Data: 2009-12-31 10:34:13
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 29 Gru, 14:49, Tomek Jurkiewicz <j...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > I tu pytanie - czy ceny maszyn rzeczywiście są niższe zimą? Mieszkam w
    > Warszawie dość blisko, i słyszałem, że tu w odróżnieniu od innych
    > miast dość łatwo jest oberwać mandat za jazdę bez prawka - bo po
    > zakupie maszyny oczywiście będzie kusiło, ot choćby żeby "poćwiczyć
    > przed egzaminem". Czy dużo zaoszczędzę kupując moto i akcesoria zimą,
    > zamiast - powiedzmy - maja / czerwca? Mam możliwość garażowania
    > sprzętu.
    >
    > Następnym pytaniem oczywiście byłoby - jaki sprzęt kupić na 1. moto,
    > ale prawie zdecydowałem się na GSF6xx ;)

    Ja pierdziele, aż się boję co ci moto wcisną, jak ty zadajesz tak
    podstawowe pytania?
    Znajdź sobie prawdziwych kolegów motocyklistów w rzeczywistości a nie
    w internecie którzy ci pomogą.
    Nic prostszego jak porównywanie cen. Ceny 'spadają' z biegiem lat
    maszyny, a nie czy jest sezon.
    Przecież masz 18 lat jesteś dorosłą osobą, sam decyduj czy chcesz
    jeździć już czy nie, nie bądź baba.
    Coby kto nie pisał to ty będziesz cieszył się teraz radością z jazdy
    lub Ty będziesz stał przed sądem, nikt inny.

    Ja kupiłem maszynę ponad 5 lat przed możliwością prawnego zdobycia
    prawa jazdy, bo chciałem jeździć.

    --
    wiadro(SoldierAK)

  • 25. Data: 2009-12-31 15:59:14
    Od: "Dzik" <m...@g...pl>

    Ja w ogóle nie rozumiem kolesi szczycacych sie ze nie maja prawka na moto
    (ponoć w modzie). Trzeba byc naprawde tępą dzidą żeby nie zdać egzaminu na
    moto. Poziom nauczania na kursach to juz inny temat. Moja rada jeśli chodzi
    o kupno motocykla nie napalać się jechać z kimś kto się naprawde zna a nie z
    Panem Mieciem, który kiedyś jeździł WSK-ą. Nie kupować sprzętów egzotycznych
    lub przerebianych niefachowo o ile nie ma sie odpowiedniego zaplecza
    finansowego.

    pzdr/Dzik

  • 26. Data: 2009-12-31 18:20:03
    Od: Tomek Jurkiewicz <j...@g...com>

    On 31 Gru, 11:34, WIADRO <w...@g...com> wrote:
    > On 29 Gru, 14:49, Tomek Jurkiewicz <j...@g...com> wrote:
    >

    > Ja pierdziele, aż się boję co ci moto wcisną, jak ty zadajesz tak
    > podstawowe pytania?

    Nie bój się, poradzę sobie - nie o to pytałem.

    > Znajdź sobie prawdziwych kolegów motocyklistów w rzeczywistości a nie
    > w internecie którzy ci pomogą.

    Wyszedłem z założenia, że znajdę tu kilkanaście osób które wymienią
    się opiniami na ten temat i coś z tego wyniosę - kto pyta nie błądzi.
    Myślałem, że grupy dyskusyjne służą do uzyskiwania pomocy.....

    > Nic prostszego jak porównywanie cen. Ceny 'spadają' z biegiem lat
    > maszyny, a nie czy jest sezon.

    No to jest już jakaś odpowiedź na moje pytanie, ty twierdzisz że
    ceny są niezależne od sezonu, cała reszta - że są zależne (a głównie o
    to pytałem).

    > Przecież masz 18 lat jesteś dorosłą osobą, sam decyduj czy chcesz
    > jeździć już czy nie, nie bądź baba.

    Nie mam 18 lat.

    > Coby kto nie pisał to ty będziesz cieszył się teraz radością z jazdy
    > lub Ty będziesz stał przed sądem, nikt inny.

    W sumie to nie pytałem o jeżdzenie bez prawka, tylko o kupienie
    przed zdaniem egzaminu. Wchodzi w grę co najwyżej ćwiczenie
    na parkingu pobliskiego supermarketu.

    > Ja kupiłem maszynę ponad 5 lat przed możliwością prawnego zdobycia
    > prawa jazdy, bo chciałem jeździć.

    Gratuluję, ale grupa z przechwałkami jest chyba gdzie indziej.
    Pytałem,
    czy opłaca mi się kupować zimą. Ty twierdzisz, że nie i dziękuję
    za tę odpowiedź.

  • 27. Data: 2009-12-31 18:22:57
    Od: Tomek Jurkiewicz <j...@g...com>

    On 31 Gru, 16:59, "Dzik" <m...@g...pl> wrote:
    > Ja w ogóle nie rozumiem kolesi szczycacych sie ze nie maja prawka na moto
    > (ponoć w modzie). Trzeba byc naprawde tępą dzidą żeby nie zdać egzaminu na
    > moto.

    Na jeden termin spóźniłęm się (utknąłem na lotnisku i nie zdążyłęm
    wrócić do Warszawy na czas), na trzecim spadł śnieg. Drugiego
    faktycznie nie zdałem - zdaża się chyba każdemu.

    > Poziom nauczania na kursach to juz inny temat.

    Ja nie narzekałem, uważam że chodziłem na świetny kurs i jestem bardzo
    dobrze
    przygotowany do egzaminu. Nie zdałem na własne życzenie.

> [...]
    > lub  przerebianych niefachowo o ile nie ma sie odpowiedniego zaplecza

    Dokładnie tak zrobię, wezmę kogoś kto trochę się na tym zna i jeździ
    aktualnie,
    a nie jeździł 20 lat temu.

    Pozdrawiam,
    TJ

  • 28. Data: 2010-01-01 19:48:47
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 31 Gru 2009, 19:20, Tomek Jurkiewicz <j...@g...com>
    wrote:

    > Wyszedłem z założenia, że znajdę tu kilkanaście osób które wymienią
    > się opiniami na ten temat i coś z tego wyniosę - kto pyta nie błądzi.
    > Myślałem, że grupy dyskusyjne służą do uzyskiwania pomocy.....

    No to postaram się pomóc.

    > No to jest już jakaś odpowiedź na moje pytanie, ty twierdzisz że
    > ceny są niezależne od sezonu, cała reszta - że są zależne (a głównie o
    > to pytałem).

    Ja śledziłem sobie parę marek motocykli, same ogłoszenia i ceny danych
    konkretnych modeli. I mój wniosek jest prosty, mimo że sprzedający
    dodaje epitety typu "posezonowa cena" "super okazja" "w sezonie będzie
    drożej" są zwykłymi środkami marketingowymi które próbują mydlić oczy.
    Cena jest ceną i rzeczywiście nieco spada po sezonie , ale na pewno
    nie idzie w górę z początkiem roku.
    Często w zimie są okazje cenowe, ale wynikają one głównie z fatalnego
    stanu maszyny, której kupujący nie jest w stanie dobrze sprawdzić w
    deszczowo/śniegową zimową porą.

    > Nie mam 18 lat.

    miałem na myśli że na pewno skończyłeś 18

    > W sumie to nie pytałem o jeżdzenie bez prawka, tylko o kupienie
    > przed zdaniem egzaminu. Wchodzi w grę co najwyżej ćwiczenie
    > na parkingu pobliskiego supermarketu.

    Nie łącz kupna moto z prawkiem bo: na szukanie maszyny, (jeśli piszesz
    że się znasz lub masz człowieka co się zna)
    stracisz mnóstwo czasu, pieniędzy i niestety nerwów.
    Poza tym sam fakt spadku wartości maszyny jest nieznaczący względem
    znalezienia odpowiedniego Stanu motocykla.

    > Gratuluję, ale grupa z przechwałkami jest chyba gdzie indziej.

    Żadna przechwałka, napisałem co ja zrobiłem. Liczyła się tylko jazda.
    A usprawiedliwiałem się podobnie.. ćwiczę sobie do prawka, najpierw
    przy garażu..
    A czepiając się to w świetle prawa byłbyś takim samym bandytą
    podpadającym pod ten sam paragraf (jazda bez uprawnień) jeżdżąc po
    parkingu hipermarkietu, jak i ja jeżdżąc ówcześnie po alejach
    solidarności... :)

    > Pytałem,
    > czy opłaca mi się kupować zimą. Ty twierdzisz, że nie i dziękuję

    Ja twierdzę że nie ma to znaczenia

    mam nadzieje że nieco pomogłem :o)
    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 29. Data: 2010-01-02 16:14:59
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > napewno jak kupisz wcześniej i poćwiczysz na ulicy przed domem zdasz
    > szybciej,

    A co ma jedno z drugim wspolnego ?

    Pozdrawiam,

  • 30. Data: 2010-01-02 21:38:52
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 31 Gru 2009, 19:22, Tomek Jurkiewicz <j...@g...com>
    wrote:
    > Ja nie narzekałem, uważam że chodziłem na świetny kurs i jestem bardzo
    > dobrze przygotowany do egzaminu. Nie zdałem na własne życzenie.

    A to jesteś nietypowy przypadek. Większość oblewających jeździ
    doskonale, tylko ich uwalają kutasy egzaminatorzy.

    Co do kupowania zimą: u mnie jest tak. DL stoi w garażu i sprzedawać
    mi się nie chce. Z resztą nie wiem na co zamienić. Ale jak zejdą
    śniegi i go wyciągnę i mnie znowu wyprzedzi na gdańskiej jakiś
    Volkswagen, to się wkurwię i opylę go okazyjnie po taniości w trzy
    dni. Żeby kupić Busę czy coś takiego :)

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility125]