    From: WIADRO <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Zakup moto bez prawka
    Date: Thu, 31 Dec 2009 02:34:13 -0800 (PST)

    On 29 Gru, 14:49, Tomek Jurkiewicz <j...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > w minione wakacje (lip-wrz) robiłem kurs na moto w pro-motorze. Po
    > różnych perypetiach (nieobecność na 1. terminie egzaminu - opóźniony
    > lot do W-wy; niezdany 2. termin - linia i podpóra na 8; atak zimy na
    > 3. terminie) nie udało mi się jeszcze zdać praktyki. Mimo to znajomi
    > doradzają rozejrzenie się za maszyną już tej zimy jeszcze przed
    > zdaniem (co nastąpi nie wcześniej - i mam nadzieję że nie później -
    > niż wiosną) z powodu niższych cen.
    >
    > I tu pytanie - czy ceny maszyn rzeczywiście są niższe zimą? Mieszkam w
> [...]

    Ja pierdziele, aż się boję co ci moto wcisną, jak ty zadajesz tak
    podstawowe pytania?
    Znajdź sobie prawdziwych kolegów motocyklistów w rzeczywistości a nie
    w internecie którzy ci pomogą.
    Nic prostszego jak porównywanie cen. Ceny 'spadają' z biegiem lat
    maszyny, a nie czy jest sezon.
    Przecież masz 18 lat jesteś dorosłą osobą, sam decyduj czy chcesz
    jeździć już czy nie, nie bądź baba.
    Coby kto nie pisał to ty będziesz cieszył się teraz radością z jazdy
    lub Ty będziesz stał przed sądem, nikt inny.

    Ja kupiłem maszynę ponad 5 lat przed możliwością prawnego zdobycia
    prawa jazdy, bo chciałem jeździć.

    --
    wiadro(SoldierAK)