    From: Tomek Jurkiewicz <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Zakup moto bez prawka
    Date: Thu, 31 Dec 2009 10:20:03 -0800 (PST)

    On 31 Gru, 11:34, WIADRO <w...@g...com> wrote:
    > On 29 Gru, 14:49, Tomek Jurkiewicz <j...@g...com> wrote:
    >

    > Ja pierdziele, aż się boję co ci moto wcisną, jak ty zadajesz tak
    > podstawowe pytania?

    Nie bój się, poradzę sobie - nie o to pytałem.

    > Znajdź sobie prawdziwych kolegów motocyklistów w rzeczywistości a nie
    > w internecie którzy ci pomogą.

    Wyszedłem z założenia, że znajdę tu kilkanaście osób które wymienią
    się opiniami na ten temat i coś z tego wyniosę - kto pyta nie błądzi.
    Myślałem, że grupy dyskusyjne służą do uzyskiwania pomocy.....

    > Nic prostszego jak porównywanie cen. Ceny 'spadają' z biegiem lat
    > maszyny, a nie czy jest sezon.

    No to jest już jakaś odpowiedź na moje pytanie, ty twierdzisz że
    ceny są niezależne od sezonu, cała reszta - że są zależne (a głównie o
    to pytałem).

    > Przecież masz 18 lat jesteś dorosłą osobą, sam decyduj czy chcesz
    > jeździć już czy nie, nie bądź baba.

    Nie mam 18 lat.

    > Coby kto nie pisał to ty będziesz cieszył się teraz radością z jazdy
    > lub Ty będziesz stał przed sądem, nikt inny.

    W sumie to nie pytałem o jeżdzenie bez prawka, tylko o kupienie
    przed zdaniem egzaminu. Wchodzi w grę co najwyżej ćwiczenie
    na parkingu pobliskiego supermarketu.

    > Ja kupiłem maszynę ponad 5 lat przed możliwością prawnego zdobycia
    > prawa jazdy, bo chciałem jeździć.

    Gratuluję, ale grupa z przechwałkami jest chyba gdzie indziej.
    Pytałem,
    czy opłaca mi się kupować zimą. Ty twierdzisz, że nie i dziękuję
    za tę odpowiedź.