  • 1. Data: 2009-12-29 13:49:42
    Temat: Zakup moto bez prawka
    Od: Tomek Jurkiewicz <j...@g...com>

    Witam,

    w minione wakacje (lip-wrz) robiłem kurs na moto w pro-motorze. Po
    różnych perypetiach (nieobecność na 1. terminie egzaminu - opóźniony
    lot do W-wy; niezdany 2. termin - linia i podpóra na 8; atak zimy na
    3. terminie) nie udało mi się jeszcze zdać praktyki. Mimo to znajomi
    doradzają rozejrzenie się za maszyną już tej zimy jeszcze przed
    zdaniem (co nastąpi nie wcześniej - i mam nadzieję że nie później -
    niż wiosną) z powodu niższych cen.

    I tu pytanie - czy ceny maszyn rzeczywiście są niższe zimą? Mieszkam w
    Warszawie dość blisko, i słyszałem, że tu w odróżnieniu od innych
    miast dość łatwo jest oberwać mandat za jazdę bez prawka - bo po
    zakupie maszyny oczywiście będzie kusiło, ot choćby żeby "poćwiczyć
    przed egzaminem". Czy dużo zaoszczędzę kupując moto i akcesoria zimą,
    zamiast - powiedzmy - maja / czerwca? Mam możliwość garażowania
    sprzętu.

    Następnym pytaniem oczywiście byłoby - jaki sprzęt kupić na 1. moto,
    ale prawie zdecydowałem się na GSF6xx ;)

    Pozdrawiam,
    TJ

  • 2. Data: 2009-12-29 14:07:48
    Temat: Re: Zakup moto bez prawka
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Tomek Jurkiewicz pisze:
    > Czy dużo zaoszczędzę kupując moto i akcesoria zimą,
    > zamiast - powiedzmy - maja / czerwca? Mam możliwość garażowania
    > sprzętu.

    To raczej nie jest kwestia oszczędzania. Latem podaż maleje, ponieważ
    ludzie niechętnie pozbywają się środka lokomocji - o ile jest jedyny.
    Wykorzystaj zimę na szukanie tego wymarzonego.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2009-12-29 14:37:32
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 29 Dec 2009 14:49:42 +0100, Tomek Jurkiewicz
    <j...@g...com> wrote:

    [...]
    > I tu pytanie - czy ceny maszyn rzeczywiście są niższe zimą?

    To nawet nie jest kwestia tego, że ceny maszyn są niższe, tylko jak
    masz możliwość garażowania to lepiej kupić wcześniej i po dostaniu
    plastiku można już od razu wsiąć i jeździć.

    Ja najpierw dostałem plastik a potem przez ponad miesiąc jeździłem
    i szukałem motocykla do kupienia, i trochę mnie cholera brała.
    (A w końcu wziąłem taki co był blisko i cenowo wydawał się OK i
    się okazało że muszę jeszcze sporo w mechanikę wpakować)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 4. Data: 2009-12-29 15:30:19
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek Jurkiewicz" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:1c2653c6-4431-412a-

    napewno jak kupisz wcześniej i poćwiczysz na ulicy przed domem zdasz
    szybciej, a i bez przesady że policja jest na każdym zakręcie,
    btw wczoraj spotkałem gościa który jeździ po całej europie autem (w ramach
    pracy) od 4ch lat bez prawa jazdy ;-)

  • 5. Data: 2009-12-29 15:33:39
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > I tu pytanie - czy ceny maszyn rzeczywiście są niższe zimą?

    Tak, sa nizsze. O ile to zalezy :-) Poza tym malo kto pozbywa sie dobrej
    sztuki w lecie jak mozna smigac :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 6. Data: 2009-12-29 15:35:21
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > a i bez przesady że policja jest na każdym zakręcie,

    To nawet nie chodzi o policje. Odpukac, gdyby zdazyl mu sie dzwon to pokrywa
    wszystko ze swojej kasy - OC nie obowiazuje przy braku uprawnien. I teraz
    wyobraz sobie, ze rozwaliles gosciowi zderzak w jakims wypasionym mercu.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 7. Data: 2009-12-29 17:23:58
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > I teraz wyobraz sobie, ze rozwaliles gosciowi zderzak w jakims wypasionym

    az mnie ciarki przeszly, yesó

  • 8. Data: 2009-12-29 17:26:43
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > az mnie ciarki przeszly, yesó

    Widac jestes albo bogaty, albo glupi :-)

    Dysiek

  • 9. Data: 2009-12-29 17:53:36
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Widac jestes albo bogaty, albo glupi :-)

    nie nie, to często głupi są bogaci, ja jestem mądry i biedny

  • 10. Data: 2009-12-29 18:18:42
    Od: Glub <g...@g...com>

    "maverik" <b...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > nie nie, to często głupi są bogaci, ja jestem mądry i biedny

    A mi babcia na wsi mawiala- głupi bo biedny, biedny bo głupi.
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader