  • 31. Data: 2009-02-13 20:59:06
    Temat: Re: Zakup korpusu na firmę, kto przerabiał?
    Od: Michal <f...@w...pl>

    > No chyba, że firma będzie miała faktury na płatne wypożyczanie body :)

    Albo źródłem przychodu będzie fotografia otworkowa/jaskiniowa :)

    M.

  • 32. Data: 2009-02-13 21:24:36
    Od: m...@a...net.pl

    >A uzyskaniu pzrychodu służyć może np. wykonanie zdjeć do katalogu wyrobów
    >lub folderu reklamowego własnej firmy jak rónież dokumentacji zdjeciowej
    >postępu prac przesłanej później kontrahentowi.

    Nie koniecznie przesylanej kontrahentowi - rowniez do wlasnych potrzeb,
    np. rejestracja przebiegu prac do wlasnego uzytku w celu pozniejszej
    analizy tempa i nakladu pracy, konieczna np. dla oszacowania kosztow i
    nakladow pracy wykonania podobnych zlecen w przyszlosci.

    Gorzej, gdy przedmiotem dzialania firmy sa obiekty niefotografowalne,
    na przyklad dzialalnosc typu tworzenie programow komputerowych.
    ;-)

  • 33. Data: 2009-02-13 21:32:38
    Od: Sawi <s...@l...atzc.op>

    m...@a...net.pl pisze:
    > Gorzej, gdy przedmiotem dzialania firmy sa obiekty niefotografowalne,
    > na przyklad dzialalnosc typu tworzenie programow komputerowych.
    > ;-)

    Programy komputerowe posiadaja interfejs uzytkownika - np. apliakcje
    webowe bardzo czesto zawieraja zdjecia - jednym slowem stworzenie
    projektu graficznego strony/aplikacji webowej.
    Czesc Twojej dzialalnosci to wlasnie projektowanie stron, kupiles
    sprzet, zeby moc robic zdjecia do projektow - a to, ze akurat zamawiali
    u Ciebie oprogramowanie antywirusowe, a nie strony ... no coz, pech ;)
    Cos takiego nie wystarczy ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi

  • 34. Data: 2009-02-13 21:32:48
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    m...@a...net.pl napisal:
    > Gorzej, gdy przedmiotem dzialania firmy sa obiekty niefotografowalne,
    > na przyklad dzialalnosc typu tworzenie programow komputerowych.

    Dlaczego niefotografowalne? Walisz serie na interwalometrze
    w celu oceny ergonomii interfejsu w trakcie pracy uzytkownika. :)

    Akceptowalne?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 35. Data: 2009-02-14 08:40:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Feb 2009, Jacek_P wrote:

    > Dlaczego niefotografowalne? Walisz serie na interwalometrze
    > w celu oceny ergonomii interfejsu w trakcie pracy uzytkownika. :)
    >
    > Akceptowalne?

    Wysoki Sąd weźmie biegłego do oceny... :P (po uprzednim odrzuceniu
    przez IS zażalenia podatnika :))

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2009-02-14 09:59:02
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Wysoki Sąd weźmie biegłego do oceny... :P (po uprzednim odrzuceniu
    > przez IS zażalenia podatnika :))

    Kilkanaście lat temu, gdy przerabiałem ten problem, mówiono mi w US, że
    kompakt do 1000zł przejdzie jako wyposażenie każdej firmy, droższe już
    trzeba uzasadniać.

    --
    Pozdrowienia
    Janek

  • 37. Data: 2009-02-14 11:20:29
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Feb 2009 20:09:32 +0100, AdamCCS napisał(a):

    > Jesli jest VATowcem to fakt, że odpisuje od VATu, który co miesiąc
    > ma pokrycie w fakturach oczywiście, ale gdyby przyszło sprzedac kiedyś
    > to oczywiście też fakturą i VAT trzeba oddac (zapewne mniejszy niż w chwili
    > kupna)

    Po 3 miesiącach możesz sprzedać za dowolna kwotę albo zezłomować.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl