  • Data: 2011-06-16 21:08:00
    Temat: Re: Zakup Audi A4 B6 benzyna
    Od: koziel <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj:)

    Moim zdaniem warto zainwestowac w sumie w nie tak stare auto. Mam taka
    A4, rocznik 2001 - 4 lata kraju. Auto jest na fabrycznym obnizonym
    zawieszeniu. Silnik 2.0 Pb95 131PS. Aktualny przebieg to ponad
    170.000km (kupiona z fabrycznym 123.000). Przez 4 lata eksploatacji
    wymienilem:

    - lozysko przedniego kola,
    - uszczelke pod pokrywa zaworow
    - czujnik swiatel stop

    Ostatnio musialem wymienic 2 cewki (po 175zl/szt w ASO), gdyz wina
    byla nie wymieniona na czas uszczelka pokrywy zaworow (mimo, ze sie
    tego domagalem od mechanika - bez komentarza, juz zmieniony) - efekt:
    w dwoch cewkach zebral sie olej. W najblizszym czasie bede wymienial
    tarcze i klocki przednie oraz laczniki i drazki.

    Reasumujac, auto godne uwagi i moim zdaniem koszt czesci przez 4-ro
    letni okres eksploatacji nie jest duzy. Ma toto juz swoje lata, a
    obnizona zawiecha i "nasze drogi" robia swoje.

    Nie wiem, po czym <ania> wnioskuje, ze oba egzemplarze byly bite. W
    kazdym razie kazda a4 z tych lat ma nieco inny odcien fragmentu
    zderzaka przedniego i tylniego. Moja nie byla bita - przed zakupem w
    DE robilem kompleksowy przeglad TUV - m.in. wlasnie pod katem
    powypadkowosci.

    Ogolnie polecalbym Tobie wyjazd do Niemiec w celu zakupu auta wlasnie
    tam. Pamietaj, ze za dobrze utrzymany egzemplarz, w Niemczech
    zaplacisz wiecej niz w Polsce - a skads to sie bierze.

    Gdybys chcial dowiedziec sie jeszcze jakis informacji, badz szukal
    osoby, ktora pomoze Tobie sprowadzic "niebite" auto - odezwij sie na
    priv.
    GG: 5767314.

    Pozdrawiam,
    Emil.