  • Data: 2011-06-18 23:17:12
    Temat: Re: Zakup Audi A4 B6 benzyna
    Od: scob <1...@3...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-16 20:42, Artur W pisze:
    > Mam zamiar kupić pojazd jak w temacie, ale jeszcze się waham. Warto
    > inwestować w takiego staruszka z lat 2001 - 2002 czy lepiej kupić
    > nowszego francuza np. lagunę :) Jeżeli tak to na co zwracać uwagę?
    > Tutaj są dwa ogłoszenia sprzedaży samochodów które by mi odpowiadały.
    >
    > http://otomoto.pl/audi-a4-C19200450.html
    > http://otomoto.pl/audi-a4-sedan-zarejestrowany-C1924
    9736.html

    > Da się wypatrzeć coś podejrzanego na tych zdjęciach, albo w opisie co
    > by na próżno nie jechać?
    > Może ktoś z was ma namiar na jakiś pojazd tego typu do sprzedania w
    > dobrym stanie (jestem z łódzkiego).
    >
    > --
    > Artur
    urwał..
    sedan, ośka, silnik od matiza i manual..
    od razu kup golfa czy passata...

    Takie jest powiedzenie: "mówisz Audi - myślisz quattro".
    Jesli nie jest czteropędne i z mocnym silnikiem, to imo nie warto
    przepłacać za markę i swobodnie możesz kupić Octavię... będzie sporo
    tańsza. A jeszcze lepiej lagunę - za tą cenę będzie 5 lat młodsza.