  • Data: 2011-06-16 23:35:37
    Temat: Re: Zakup Audi A4 B6 benzyna
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-16 22:37, koziel pisze:

    > Moim zdaniem warto doplacic nieco za wlasnie marke - w wypadku Audi.
    > Owszem, mozna kupic za ta kwote np Mazde 6 kilka lat mlodsza - moim
    > zdaniem kwestia gustu. To moje drugie OOOO - ostatnio jeszcze byla A4
    > B5 i rowniez szczerze polecam - ale trzeba znalezc egzemplarz godny
    > uwagi i pewnej sumy PLN.

    A dla mnie ta marka jest kompletnie bez sensu. W kategorii zwykłych
    dupowozów mocno przepłacona, no ale taka jest cena "prestiżu".
    Audi ma sens tylko gdy chcemy mieć wózek cokolwiek bardziej nietuzinkowy
    niż sąsiedzi. Np. gdy marzy nam się napęd na więcej niż 1 oś, a nie
    chcemy na siłę jakiegoś bulwarowego SUV'a.
    No ale - de gustibus non est disputandum.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl