eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
  • Data: 2012-02-14 00:14:45
    Temat: Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
    Od: "Jacek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:jh9fn2$ihm$1@inews.gazeta.pl...
    > Pytanie brzmi, dlaczego niemiecki sprinter jest niedogrzany podobnie jak
    > ducato ?
    > Z twojego rozumowania wynika, ze niemcy nie skupiaja sie na projektowaniu
    > konstrukcji
    > jezdzacych zima w czasie -20* , moze dlatego, ze maja to do siebie, ze
    > przy -5* i 5cm sniegu oglaszaja stan
    > kleski zywiolowej.:)

    Ciepło to są straty. Technologia dąży do eliminowania strat i maksymalizacje
    sprawności.
    Też zdarząło mi sie nocowac w Sprinterze zimą, silnik 2.2cdi, na dworze
    kilkustopniowy mróz a chodzący całą noc silnik i ogrzewanie generowały na
    wskaźniku temp ledwo 60 stopni.
    Nowsze przykłady, citroeny z 1.6hdi, podczas stania w korku w mieście leci
    ledwo letnie powietrze z nawiewów. Wykluczam awarie techniczne, bo auta są
    nowe, poniżej 60tyś przebiegu. Z drugiej strony stara Vectra benzynowa,
    80-90 stopni na wskaźniku, nieważne w jakich warunkach. Ale nie pali 6
    litrów ropy tylko 12 benzyny.

    Jacek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: