eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
  • Data: 2012-02-12 23:50:03
    Temat: Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
    Od: "szufla" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A czemu mieliby sie skupiac na takich wlasnie konstrukcjach?
    > Bo nie za bardzo rozumiem pytanie, i nie wiem czemu kierujesz je do mnie.
    > Chodzi o silniki TDi ze stajni VW? Czy CDI z Mercedesa? Bo innych
    > niemieckich niedogrzewajacych sie nie znam.

    Napisales :

    " Zalezy od silnika - jego rodzaju i ulozenia w komorze. W Ducato masz
    blok centralnie tuz za chlodnica, jak jedziesz >80km/h nawet latem to
    chlodnica nie jest potrzebna. :)
    Makaroniarze maja to do siebie, ze przy -5* i 5cm sniegu oglaszaja stan
    kleski zywiolowej. Dlatego nie skupiaja sie na projektowaniu konstrukcji
    jezdzacych zima w czasie -20* "
    i dalej:
    " Wlasnie mialem okazje pojezdzic Sprinterem 413 CDi przy -15*. Pytam
    kumpla, czy te kartony cos mu daja. A on "zaraz zobaczysz". Po
    przejechaniu ok.20min po mieście stwierdził "o, wskazówka już drgnęła".
    Włączyłem ogrzewanie - zapomnij o ciepłym."

    Pytanie brzmi, dlaczego niemiecki sprinter jest niedogrzany podobnie jak
    ducato ?
    Z twojego rozumowania wynika, ze niemcy nie skupiaja sie na projektowaniu
    konstrukcji
    jezdzacych zima w czasie -20* , moze dlatego, ze maja to do siebie, ze
    przy -5* i 5cm sniegu oglaszaja stan
    kleski zywiolowej.:)

    sz.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: