eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
    Date: Wed, 8 Feb 2012 22:48:59 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <jguqkc$oh6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jgs55l$ppq$1@news.task.gda.pl> <jgs5eu$a71$1@mx1.internetia.pl>
    <jgufvo$l9a$1@inews.gazeta.pl> <jgunut$gbm$1@inews.gazeta.pl>
    <jgupqm$m6f$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-goc2-125.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1328737740 25126 178.73.50.125 (8 Feb 2012 21:49:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Feb 2012 21:49:00 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: samsung_1
    X-Antivirus: avast! (VPS 120123-0, 23.01.2012), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432917
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jgupqm$m6f$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:jgunut$gbm$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    >> Z moich doświadczeń wynika, że im zimniej tym chłodzenie "owiewowe"
    >> silnika ma większy udział w odprowadzaniu ciepła.
    >> Garbus, VW Ogórek, ciężarówki Tatra, że o Maluchu nie wspomnę -
    >> chłodzenie powietrzne daje radę nawet w największe upały.
    >
    >
    > no dobra, ale tam silniki są troche inaczej skonstuowane .. wlasnie pod
    > kątem chłodzenia powietrzem. Inaczej policzone są też temperatury pracy
    > takiego silnika, no i przede wszystkim powierzchnia chłodzenia jest
    > większa, poprzez użebrowanie odpowiednich elementów.
    >
    > Pytanie czy silnik, którego konstrukcja nie przewidywała takiego
    > chłodzenia, jest masywny i zwarty, a elementy, które powinny być chłodzone
    > nie są wyeksponowane - jest wrażliwy na taki przepływ powietrza wokół
    > niego i na ile zmienia sie przepływ powietrza przy zasłoniętej i nie
    > zasłoniętej chłodnicy biorąc pod uwage brak szczelności kompry silnika i
    > stosunkowo mały wlot powietrza przed samą chłodnicą...
    >
    >


    Pisałem już w tym wątku:
    "W Uno musiałem zasłonić połowę wlotów powietrza, inaczej po włączeniu
    ogrzewania kabiny przy -20C, silnik tak się wychładzał, że konieczne było
    ponowne włączanie ssania. Termostat był sprawny i profilaktycznie dwukrotnie
    wymieniany."


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: