  • Data: 2012-06-01 18:16:55
    Temat: Re: Zakręcanie małej buteleczki
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tam budowlaniec jestem a nie mechanik, z problemem tolerancji mam
    > dużo rzadziej styczność więc z góry przepraszam jeżeli napisałem jakieś
    > herezje.

    Bardzo dobrze napisałeś, pomysł mierzenia moim zdaniem nie wypali.
    Nie wiem jaką ch-kę (moment dokręcający/kąt obrotu) mają komplety
    buteleczka-nakrętka, ale zazwyczaj jest tak, że idzie lekko, a dosłownie
    ostatnie 15-30 stopni się "zaciera". Może to oznaczać skok nakrętki na
    poziomie ułamka milimetra i będzie bardzo ciężkie do zmierzenia
    (buteleczki i nakrętki mogą być krzywe, mogą też różnić się - produkcja
    wielogniazdowa).

    Miłego.
    Irek.N.