  • Data: 2015-02-25 21:22:59
    Temat: Re: Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > 1. Naprawdę sądzisz że prawdą jest że powiedzmy na 140 zł wraca do
    > społeczności powiedzmy 100? A resztą Tusk z Kaczyńskim materace
    > napychają?

    A gdzie ja tak napisalem? To jest cos znacznie gorszego niz
    zlodziejstwo, to jest marnotrawstwo. Zatrudniaja pol mln urzednikow i
    nie sa to wolontariusze. Jak myslisz, z czego sa finansowani?

    > 2. Powiedzmy że twój JKM zostanie prezydentem. Orientujesz się w ogóle
    > jakie kompetencje ma prezydent? Jeśli tak to powiedz proszę jaką drogą
    > on osiągnie to co deklaruje?

    Jedna z kompetencji jest inicjatywa ustawodawcza, jest tez prawo veta.
    Na dobry poczatek wystarczy.

    > 3. On ci obiecuje większy margines wolności. Ale przecież państwo to
    > urządzenie do zdejmowania/delegowania wolości do wyspecjalizowanych
    > organów. Konkretnie jak i do jakiego poziomu on ci zwiększy wolność?
    > Zlikwiduje sądy i PoRD? Zlikwiduje państwo?

    Nie ma takich planow, widac, ze nie wiesz o czym mowisz, nigdy nie
    czytales/sluchales go bezposrednio, a jedynie "informacje" przetworzone
    przez pismakow, ktorzy w trosce o rozumki swoich czytelnikow, podaja co
    maja myslec.

    > 4. Dajmy na to że chcemy wolności. Ogranicza nas UE i prawodawstwo
    > krajowe. No więc występujemy z UE, likwidujemy prawo, znosimy obowiązki
    > i co? Jutro mamy wujka Putina z wizytą sąsiedzką:)

    Jak wyzej, proponuje sie zapoznac bezposrednio z pogladami JKM, co
    zmusza do myslenia i to jest dla wielu trudnosc, ulatwieniem jest to, ze
    te poglady sie nie zmieniaja. Powtarzanie po Michniku bredni n/t JKM
    swiadczy raczej o niezdolnosci do samodzielnego myslenia.
    Co do Putina zas, to rozwiniesz w jaki sposob UE, czy cokolwiek innego
    obroni nas przed Putinem? Jak Putin zechce, to nas zajmie w pare godzin
    i zapewniam Cie, ze zaden Europejczyk, czy Amerykanin "nie bedzie
    umieral za Gdansk". Nikt palcem w bucie nie kiwnie, co najwyzej nie
    pozwoli paru osobom z Rosji wjechac do UE i pogada sobie w ONZ. Mozemy
    liczyc tylko na siebie i dobrze by bylo, gdybysmy to zrozumieli wszyscy.
    Malo to bylo dowodow w historii?
    Jak bedziemy dalej utrzymywac armie urzednikow zamiast armii prawdziwej,
    to oby sie Putinowi nie chcialo...

    > 5. No i dlaczego bijesz swoją żonę? (To dygresja odnośnie posądzenia o
    > łapówki).

    Na prawde sadzisz, ze pomysl ustawy wynika wylacznie z troski o
    ekologie? Przeciez juz podobne pomysly byly, np. nie rejestrowania aut
    starszych niz 10 lat. I co, tak spontanicznie? Moze jeszcze mi powiesz,
    ze FR sluza wylacznie zwiekszeniu bezpieczenstwa.

    > W sumie reprezentujesz tak niski poziom rozumiena podstawowych
    > mechanizmów społecznych

    Alez ja wcale nie ukrywam, ze kompletnie nie rozumiem jak mozna np.
    popierac jakas partie, ktora, jak przyznaja sami popierajacy, dziala na
    ich szkode. Ten mechanizm spoleczny jest dla mnie calkowicie
    niezrozumialy, otwarcie to przyznaje.

    > że ja to piszę tylko z obowiązku dawania odporu
    > cymbalskim poglądom

    Jak obowiazek, to obowiazek.

    > i możesz sobie darować odpowiedź bo i tak nie będę
    > kontynuował rozmowy.

    Tez mam poczucie obowiazku;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa