  • Data: 2015-02-25 21:57:42
    Temat: Re: Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mcl7jm$ckg$...@d...me...

    > po centrum czy dojeżdżasz z obrzeży do centrum?

    Po centrum - o tym przecież mowa.
    Wiadomo, że z przedmieścia POD centrum nic nie pobije dojazdu autem.
    No może z jednym wyjątkiem - pociąg na P-ń Główny jest bezkonkurencyjny - 15
    minut max.
    Gdyby jeszcze przyjeżdżał zgodnie z rozkładem....

    > bo mi jak się auto kilka lat temu zepsuło to okazało się że tramwajem we
    > Wrocławiu dojeżdżam godzinę (jedna przesiadka), a autem dojeżdżałem 20
    > minut

    U mnie podobnie to wygląda.
    Na szczęście pracuję poza centrum, więc z pracy do centrum mogę już dojechać
    tramwajem.