  • Data: 2023-02-18 18:14:04
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 Feb 2023 12:20:55 +0100, Shrek wrote:

    > Drogie:P

    > Taa. A wiesz, że na to trzeba projekt, uzgodnienie z architektem itd:P

    Eee tam. Zmieniasz i nie pytasz :-)

    Ale ... zewnętrzne oprawy?
    I nie ma miejsca na inne zródła?

    Choc jak zewnetrzne/architektoniczne, to moze nie byc prosto.

    > Dwa lata temu powiedziałbym że masz rację - po szopce z kowidem, gdzie w
    > zasadzie sprawdziło się większość z twierdzeń "umiarkowanych szurów" a
    > wszystko jednak przeszło i to za przyklaskiem społeczeństwa i medialnym
    > linczowaniem każdego kto śmiał zadać pytania (nieważne głupie czy mądre)
    > zaczynam mieć wątpliwości.

    Nie o to chodzi - jak lubia swoje spaliniaki, to ich nazywanie szurami
    nie przekona.
    Co najwyzej przekonujący po latach sie zaczna zastanawiac czy mieli
    racje. Choc to wymaga myslenia?

    > Jakby ci ktoś pięć lat temu powiedział jak
    > będzie wyglądała polska - wojny, kowidy, otwarta wojna z UE, gruba afera
    > co tydzień, i że jakko jedyny kraj nie dostaniemy KPO bo zero ma focha i
    > nie da się nic z tym robić to byś powiedział że to niemożliwe.

    5 lat temu? To juz wojna z UE byla w toku, dotacje z unii
    konsekwentnie, afer tylko czekac. Wojna tez juz była.
    Covid byl raczej nie do przewidzenia, chyba, ze bardzo ogolnie - ze
    nas kiedys jakas epidemia dopadnie.

    Jakbys mnie 10 lat temu spytał ... to bym powiedzial, ze przeciez Unie
    kochamy.

    Nawiasem mowiąc - Anglicy wygrzebali z zapasów sporo respiratorów,
    u nas w ARM tez sie trochę znalazło - ktos epidemie przewidywal i sie
    zabezpieczyl? Po paru różnych grypach może trzeba?

    > A dopłata to jak rozumiem z pieniążków rządu? No i z dopłatą to mniejszy
    > problem że pod blokiem nie ma gniazdka?

    Stacji benzynowej tez nie masz pod blokiem.
    Zawsze mozna wydac przepisy, żeby gniazdka były :-)

    > Załóżmy że ci się udało i masz mityczne 5% - jak to spowoduje że będę
    > mógł kupić samochód?

    Ale bedziesz mial satysfakcje :-)
    I moze przepisy jakie chcesz :-)

    A jak chcesz, to ja ci moge obiecac przepis, ktory bedzie mówił, ze
    każdy moze kupic samochód elektryczny :-P

    > Większe też - ale nawet jak na prąd to tak naprawdę na węgiel - podobnie
    > jak samochód elektryczny:P

    Prad to prąd - moze byc z wody, ale nie u nas, moze byc z wulkanu, ale
    nie u nas, moze byc z wiatru, słonca, atomu..

    J.