-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!weretis.net!feeder
8.news.weretis.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!pee
r.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.h
ighwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 6 Nov 2022 20:50:05 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.4.2
Subject: Re: Zakaz rejestrowania normalnych samochodów w unii europejskiej od 2035?
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <635cc8b4$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
<635ccd10$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
<4611150770$20221029130404@squadack.com>
<635d44a8$0$565$65785112@news.neostrada.pl>
<tjl5uf$g34$3$Shrek@news.chmurka.net>
<635e4530$0$565$65785112@news.neostrada.pl> <2...@m...org>
<124jbp2jny7fh$.1saqkgkbvwlvb.dlg@40tude.net>
<1292874793$20221102093159@squadack.com>
<7t8msx0k9h25$.quih6i8957tj.dlg@40tude.net> <19w59sij8q4k4$.dlg@myjk.org>
<3omjuye3iqm4$.9hznjlj0ljn5.dlg@40tude.net>
<tk7ohd$ope$1$cef@news.chmurka.net> <tk7p6l$u75$6$Shrek@news.chmurka.net>
<6367820a$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
<tk8bi4$u75$7$Shrek@news.chmurka.net>
<63680435$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
<tk90rm$esd$2$Shrek@news.chmurka.net>
From: cef <c...@i...pl>
In-Reply-To: <tk90rm$esd$2$Shrek@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 52
Message-ID: <63680fed$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.172.103
X-Trace: 1667764205 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 454 83.27.172.103:54101
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4043
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2708390
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2022-11-06 o 20:10, Shrek pisze:
> W dniu 06.11.2022 o 20:00, cef pisze:
>
>>> Ale to nie chodzi o to czy parking ma szlaban/bramę, tylko zamknięte
>>> ściany;)
>>
>> Brama a szlaban, to jest różnica, bo większość ze szlabanem
>> jest teoretycznie otwarta (nie ma ścian i wiatr hula po parkingu)
>
> To nie tak;)
>
>> a tam gdzie otwiera się przed autem brama i po wjeździe zamyka,
>> to można podejrzewać, że jest zamknięty ścianami.
>
> Można się zdziwić;)
>
>> Takich jest niewiele - o ile te dziury wszędzie, którymi wiatr mniej
>> lub bardziej
>> wpada do wnętrza nie są wentylacją wg przepisów.
>
> Dobra - więc napiszę wprost - w rozumieniu przepisów budowlanych, to czy
> garaż jest zamknięty bramą, szlabenem, kratą czy wręcz niczym nie ma
> specjalnie znaczenia w kwestii tego czy jest otwary czy zamknięty. Choć
> rzeczywiście jak jest otwarty to zwykle jest szlaban albo krata.
Napisz wprost, jeśli wiesz jak to jest w przepisach budowlanych ujęte,
jeśli jest inaczej
niż logiczne rozumowanie o ścianach i bramach.
> ten jest otwarty mimo że ma szlaban:
> https://www.google.pl/maps/@52.2113795,20.9582568,3a
,75y,18.74h,100.05t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_kxTi4f8IpFN
hf8tdgXbdg!2e0!7i16384!8i8192
Jak ma szlaban to jest otwarty, bo nie jest "szczelnie" zamknięty.
> A ten zamknięty, mimo że szlabanu nie ma;)
>
> https://www.google.pl/maps/@52.2112984,20.9515553,3a
,15y,51.88h,87.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPIqzin9pPAQYj
bQ-4xqx4Q!2e0!7i16384!8i8192
Tam nic nie ma, więc powinien być otwarty.
Z czego wynika jego zamkniętość?
> Te są otwarte mimo, że mają bramy i na pierwszy rzut oka ściany:
>
> https://www.google.pl/maps/@52.2333534,20.9997942,3a
,90y,129.72h,125t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVw7a_UOMIY865x
j6TL14-A!2e0!7i16384!8i8192
>
> https://www.google.com/maps/uv?pb=!1s0x471ecd481554f
749%3A0x8f1007d24e3d2cbd!3m1!7e115!4shttps%3A%2F%2Fl
h5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipOHLBi9yBmXc123q
jEJRpJyYcwk7pBHICOFUS2C%3Dw106-h160-k-no!5sthe%20uni
t%20warszawa%20-%20Szukaj%20w%20Google!15sCgIgAQ&ima
gekey=!1e10!2sAF1QipPEfx2AuMA48okAINdlsuODHW1toY-b6H
sq-J8C&hl=pl&sa=X&ved=2ahUKEwjfl4DzoJr7AhWws4sKHam9B
bQQoip6BAhyEAM
>
Te to nie bardzo widać jakie są.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.22 22:04 Shrek
- 06.11.22 22:06 Shrek
- 07.11.22 11:24 Mirek Ptak
- 07.11.22 12:04 Myjk
- 07.11.22 12:31 Cavallino
- 07.11.22 12:33 Cavallino
- 07.11.22 13:13 J.F
- 07.11.22 13:24 Cavallino
- 07.11.22 13:45 J.F
- 07.11.22 13:52 Mirek Ptak
- 07.11.22 13:55 Mirek Ptak
- 07.11.22 13:57 Cavallino
- 07.11.22 14:10 J.F
- 07.11.22 14:19 Cavallino
- 07.11.22 14:37 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=