    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Date: Tue, 21 Jan 2020 17:11:43 +0100

    Użytkownik "cyklista" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Myjk pisze:

    >i jak parę razy w roku chcę sobie gdzieś pojechać z rowerem na
    >weekend to będę za każdym razem brał taksówkę bagażową i płacił za
    >jej 200km jazdy? (nie pisz o mocowaniu na haku czy na dachu bo to
    >tylko przykład),

    To sobie pojedz pociagiem i nie narzekaj ze ze stacji 20 km :-)

    >Gdyby to była prawda to byś miał rację, ale zasięg to 200maks a
    >ładowanie to nie 15-30 minut tylko 1-2 godz. przynajmniej dla
    >samochodów w cenach niekosmicznych.

    No wlasnie - Tesla ma chyba te 400km, ale ladowanie ... cos nie bardzo
    wierze w te 30 minut.
    Ale moze i daje rade.
    Tyle, ze w praktyce to pewnie bedzie 250, bo jaka gwarancja, ze do
    nastepnej stacji dojedzie ... i jadac 1000km do Austrii na narty
    troche duzo tych przerw wychodzi ...

    >Tak że dla mnie i pewnie wielu wielu dalej silnik z lpg przebija
    >elektryka i pod względem kosztów i ekologiczności.

    Koszta sa sztuczne, bo wynikaja z mniejszego podatku.
    No - w elektrycznym tez, zaraz dowalą jaką oplate :-)

    ekologicznosc ... ciekaw jestem czy wlozenie blizej nieokreslonej
    instalacji LPG do starannie ustawionego fabrycznie silnika benzynowego
    poprawia czy psuje efekt ...

    J.