  • 91. Data: 2011-02-23 21:51:55
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 22:17:58 +0100, p 47 napisał(a):

    /ciach/

    Wypad stąd z tym cholerstwem! Wystarczy, że z prasy i TV się non-stop te
    przepychanki wylewają, jeszcze i tu śmiecisz? Albo pokaż fotkę na ten
    temat, albo milcz.

    *PLONK* WARNING

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 92. Data: 2011-02-23 23:55:46
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:eqprsdnx4bgg.umyyce8a2xgd.dlg@40tude.net...
> [...]
    >
    > Wypad stąd z tym cholerstwem! Wystarczy, że z prasy i TV się non-stop te
    > przepychanki wylewają, jeszcze i tu śmiecisz? Albo pokaż fotkę na ten

    Nie ja to politykierstwo zacząłem, ja tylko reaguję, -koryguję politykierską
    propagandę.
    Oczywiscie masz prawo tego nie lubić, a więc najprościej właśnie wrzucic
    mnie do KF,- nie będziesz tego widzieć i nie będzie cię to boleć.

  • 93. Data: 2011-02-24 09:04:19
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 23 Lut, 22:51, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:
    > Wypad stąd z tym cholerstwem! Wystarczy, że z prasy i TV się non-stop te
    > przepychanki wylewają, jeszcze i tu śmiecisz? Albo pokaż fotkę na ten
> [...]

    Mamy nowego szeryfa, a raczej komisarza "na grupie"
    Troche skromnosci zycze, pyszalku.
    Stanislaw Matyska

  • 94. Data: 2011-02-24 10:16:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 24 Feb 2011 01:04:19 -0800 (PST), Stan.Matyska napisał(a):

    > Mamy nowego szeryfa, a raczej komisarza "na grupie"
    > Troche skromnosci zycze, pyszalku.
    > Stanislaw Matyska

    Mierzi cię fakt, że chciałbym na grupie o fotografi NIE mieć do czynienia z
    politykowaniem? Nie uważasz tego za śmiecenie?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 95. Data: 2011-02-24 10:18:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Libiszewski napisa?(a):

    [...]

    > Mierzi cię fakt, że chciałbym na grupie o fotografi NIE mieć do czynienia z
    > politykowaniem? Nie uważasz tego za śmiecenie?

    Masz super teoretyczna postawe, ktora niestety nie przeklada sie na
    praktyke bo po co sam bierzesz udziala w smieciowym watku? Jedyna
    skuteczna metoda jest jego olanie az sam zgasnie ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 96. Data: 2011-02-24 10:38:24
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 24, 5:16 am, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Mierzi cię fakt, że chciałbym na grupie o fotografi NIE mieć do czynienia z
    > politykowaniem? Nie uważasz tego za śmiecenie?

    "Mendalnosc" Kalego.
    Co za roznica, czy na tej grupie pisze sie o polityce, czy o
    ortografii - jak to ty robiles palancie.

    veri

  • 97. Data: 2011-02-24 10:41:56
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 24, 5:18 am, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
> [...]
    > praktyke bo po co sam bierzesz udziala w smieciowym watku? Jedyna
    > skuteczna metoda jest jego olanie az sam zgasnie ;)

    Nie wymagaj od smiecia, jakiejs logiki.
    Wiele razy nie majac nic do napisania w temacie, wyrywal sie baran z
    uwagami o ortografii.

    veri

  • 98. Data: 2011-02-24 11:12:26
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2011-02-24 11:38, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Co za roznica, czy na tej grupie pisze sie o polityce, czy o
    > ortografii - jak to ty robiles palancie.

    A potem się dziwicie, że jak pokażecie się z aparatem w pewnych
    miejscach, to was gnają lub leją po mordzie.
    Pokazujecie sami, że fotograf to cham i kretyn.

  • 99. Data: 2011-02-24 11:29:56
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 24.02.2011 11:18, januszek wrote:
> [...]
    > praktyke bo po co sam bierzesz udziala w smieciowym watku? Jedyna
    > skuteczna metoda jest jego olanie az sam zgasnie ;)

    Zanim Internet zszedł na psy, to była zasada, że nie rozmawia się poza
    wyznaczonymi miejscami o polityce, religii. W tej chwili mamy nalot
    sponsorowanych przez partie polityczne trolli niosących politykę
    wszędzie. Trzeba dać jasno do zrozumienia, że nie jest to tolerowane.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 100. Data: 2011-02-24 11:39:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 24, 6:12 am, Dawid <m...@n...pl> wrote:

    > A potem się dziwicie, że jak pokażecie się z aparatem w pewnych
    > miejscach, to was gnają lub leją po mordzie.
    > Pokazujecie sami, że fotograf to cham i kretyn.

    I tak nalezy robic z takimi osobnikami.
    Jesli rzeczywiscie jest to wyznacznikiem chama i kretyna, to by
    znaczylo, ze nie jest ze mna tak zle, bo mimo zawodowego uprawiania
    fotografii od przeszlo 35 lat, nigdzie mnie nie ganiali i nie bili po
    mordzie za moje fotografowanie.

    veri