  • 81. Data: 2011-09-28 20:48:03
    Temat: Re: Zajechal motocykliscie droge
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    > Skoro już wziąłeś się za rozsądne wyjaśnianie zachowań motocyklistów,
    > wytłumacz mi to:
    > Prawie co rano na DK11 mijam się z jednym motórem jadącym z włączonym lewym
    > kierunkowskazem. Jedzie (na oko oczywiście) nieco poniżej dopuszczalnej,
    > napotykam się na niego w różnych miejscach na odcinku około kilometra, na
    > rzeczonym odcinku zresztą za bardzo nie ma gdzie skręcić, nikogo nie
    > wyprzedza. O kij mu chodzi?

    Jak to! To nie wiesz? W motocyklach jest specjalna funkcja chłodzenia
    działająca tylko z lewym kierunkowskazem!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 82. Data: 2011-09-28 23:43:35
    Od: PMG <p...@p...pl>

    W dniu 2011-09-28 08:57, WW pisze:

    > Nie popieram, ale miło było popatrzeć, mając w pamięci własna
    > bezsilność wobec terroru motocyklistów.

    Ja też nie popieram choć bardzo niemiło było popatrzeć. Ostatecznie
    motocyklista czy inny jednoślad to słabszy uczestnik ruchu i właśnie
    dlatego, powinniśmy im pomagać. Bo po prostu są słabsi.

    Niestety zdarzyło się tak, że motocyklista wbił się w mój bagażnik (z
    jego ewidentnej winy) i zdrowo się potłukł. Powiedz gdzie przebiega
    Twoja granica między zdenerwowaniem - bo zniszczył samochód - a empatią
    - bo jednak do licha on potrzebuje pomocy? Co musi się stać, żebyś
    zamiast wściekłości okazał chęć pomocy?

    Przy okazji: chłopak przeżył ale był mocno połamany.

  • 83. Data: 2011-09-28 23:45:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > No pewnie - kierowcy ciężarówek i dostawczaków jeszcze dalej
    > przewidują, ponieważ siedzą jeszcze wyżej.
    >
    > Może odrobinę realizmu?

    Wlasnie pokazales jakim idiota jestes. Nie siedziales na motocyklu w
    korku to co mozesz o tym wiedziec a tymbardziej wypowiadac sie na ten
    temat? Co widzisz z samochodu w korku a co widzisz z motocykla? Bo z
    motocykla to ja widze po horyzont a Ty z samochodu co najwyzej klape
    poprzedzajacego.

    --
    Artur

  • 84. Data: 2011-09-29 00:14:36
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 02:39:20 -0700, mAro napisał(a):

    > Nie lubię motocyklów
    > Nie lubię rowerzystów
    > Poczty też nie lubię....
    Do listy na 1 miejsce dopisałbym lodziarza z Family Frost. Skurwiel
    swoim wyjcem latem mnie budzi z drzemki.

    Hehe. Skąd wziąłeś ten przykład? :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 85. Data: 2011-09-29 08:40:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > Rozumiem, tylko Ty nie chcesz powiedzieć wprost, że motocykl po mieście
    > nie jeździ 50km/h :)

    po mieście, Warszawie, to nawet policja nie jeździ przepisowe 50km/h także
    co to za argument?

  • 86. Data: 2011-09-29 08:41:57
    Od: mAro <w...@g...com>

    On 28 Wrz, 12:05, AZ <a...@g...com> wrote:
    > W tym miejscu pragne zaznaczyc, ze lanserskie towarzystwo z pod
    > McDonalda na swietokrzyskiej nie powinno byc dla Ciebie wyznacznikiem
    > tego jak wyglada motocyklista ;-)

    Ależ jasne, właśnie mi o to chodzi. Przejedzie ktoś z rykiem i w tym
    dokładnie momencie mnie to zjeża. Ale nie uważam, że to miało by być
    treścią mojego życia. Takiego motocyklisty, który wyjeżdża przed
    kolumnę bym pewnie w ogolę nie dostrzegł :)

    Pozdrawiam!

  • 87. Data: 2011-09-29 08:42:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1109281946510.4068@quad..
    .

    > Nie wiem skąd piszesz, ale jeśli np. z W-wy, to rozumiem że oczekujesz
    > takich prędkości w mieście niemal płaskim jak stół ;) (kilka skarp na
    > krzyż jest, wiem, ale i tak niewysokie oraz nie wiem czy gdzieś tam da
    > się sensownie rowerem pojechać).

    może Belwederską w dół, może z placu 3 krzyży dało by się rowerkiem tyle
    wyciągnąć, ale też rower poruszany jest siłą mięśni i jakby się na nim ubrać
    jeszcze w ochronny strój, to można wykorkować ;)

  • 88. Data: 2011-09-29 08:54:41
    Od: mAro <w...@g...com>

    On 29 Wrz, 00:14, Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl> wrote:

    > Do listy na  1 miejsce dopisałbym lodziarza z Family Frost. Skurwiel
    > swoim wyjcem latem mnie budzi z drzemki.

    a co powiesz na gościa, który jedzie 20kmh przed tobą z billboardem i
    szczekaczką ;)

    > Hehe. Skąd wziąłeś ten przykład? :)

    Miałem okazję jechać w życiu z co-najmniej trzema takimi osobami, dla
    których to co, się dzieje na drodze jest treścią samą w sobie. Może
    nie do końca w ten sposób to wyrażają, ale ogólnie ciągłe spięcie,
    pochylona do przodu, lub środkowa aktywna pozycja, szybkie ruchy, no
    i....podstawowy cel - wybrnąć z tego bagna frajerów, którzy są
    dookoła :)
    Na 100% ci z tego filmiku (tak, tak okazuje się, że to w RU) tak
    właśnie spędzają czas w puszce.

    No ale, każdy ma jak chce albo jak na to zasłużył. Szkoda nerwów.

    Pozdrawiam!

  • 89. Data: 2011-09-29 09:40:34
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > a cóż takiego Ci motocykliści CI zrobili, ze jestes taki bezsilny wobec
    > nich?

    W niedziele miałem właśnie popis jacy motocykliści mogą być "cool", o zgrozo
    nie byli to uzytkownicy szlifierek tylko "harlejowcy". Pogoda ładna więc
    wysyp tego był spory, okolice Żywca, /te ładne odcinki nowych oddanych
    dróg/. Jedzie taki skurwiel jeden z drugim i zamiast skoro jedzie wolniej
    jechać przy prawej krawędzi /wzdłuż lini/ gdzie jeszcze w prawo ma asfaltowy
    pas awaryjny to nie, widząc auta baran zjeżdza do lewej i jedzie środkiem
    żeby go nie wyprzedzić.
    Na kilku których jechało jeden był wibitnym cymbałem, jak go wyprzedzili to
    jeszszcze się odgrażał. Temu wpierdol należał się 100%.

  • 90. Data: 2011-09-29 09:54:59
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "szerszen"

    > po mieście, Warszawie, to nawet policja nie jeździ przepisowe 50km/h
    > także co to za argument?

    Pewnie żaden, ale fajnie czasem podyskutować.
    Załozyłem sobie, że skoro na skuterku można śmigać 50 bez pancernej
    zbroi to i na motocyklu się da :)

    Pozdrówki