  • 1. Data: 2011-09-27 23:10:49
    Temat: Zajechal motocykliscie droge
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    To mi sie podoba, zajechal frajerowi droge - tak jak oni zajezdzaja nam.
    Jeszcze mogli mu skasowac ten dwukolowiec, to by sie petak nauczyl.
    Co skurwielowi przyzwala na to by wysuwal sie na przod?

    http://www.smog.pl/wideo/48037/uliczne_mma_ostro/

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2011-09-27 23:14:21
    Temat: Re: Zajechal motocykliscie droge
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 23:10:49 +0200 osobnik zwany news-gazeta
    wystukał:

    > Pozdrawiam - Darek.

    umów się z to na oglądanie gównianych filmów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-09-27 23:15:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-27 23:10, news-gazeta pisze:
    > To mi sie podoba, zajechal frajerowi droge - tak jak oni zajezdzaja nam.

    Cóż - mi się nie podoba. Nic merytorycznego nie wnosisz, pojęcia o
    faktach nie masz...

    Ksywka - wypad...

  • 4. Data: 2011-09-27 23:17:10
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeszcze mogli mu skasowac ten dwukolowiec, to by sie petak nauczyl.
    > Co skurwielowi przyzwala na to by wysuwal sie na przod?

    statystyczny Polak sie wypowiedział...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-09-27 23:20:42
    Od: " " <r...@g...pl>

    > http://www.smog.pl/wideo/48037/uliczne_mma_ostro/

    zachowanie i muzyczka jak w komedii.

    może film kręcili?

  • 6. Data: 2011-09-27 23:26:14
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    > Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > statystyczny Polak sie wypowiedział...

    Ale motoryniarz zasłużył na wpierdol !;)
    Rozumiem (i popieram) wykorzystywanie przymiotów motocykla (bo się
    zmieścił, i odjechałby, zanim puszkowcy puściliby sprzęgła) - coby o tym
    kierowcy czterokołowi nie myśleli i nie mówili, i jakby się na to
    statystyczny polaczek-cham-zawistnik (albo na filmie: rusek) nie oburzał,
    ale chama powinien olać i spokojnie objechać, zamiast napierdalać w
    szyby. Chamstwo piętnować i karać :P

    --
    scobowski - co w przyszłym sezonie na p.r.motocykle też będzie pisał ;)

  • 7. Data: 2011-09-27 23:34:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@a...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale chama powinien olać i spokojnie objechać, zamiast napierdalać w szyby.

    "napierdalać w szyby" ... hmmm.

    ps. przeciętny kierowca osobówki krzyczy, wydziera sie, trąbi, przeklina.
    Ten walnął/stukną/punkął/ uderzył w szybe, bo samochód potrącił mu motocykl
    i zrobił to celowo. Motocyklista po tym usiadł spokojnie na motocyklu i
    tyle - za to puszkarz wyszedł i zaczął stroić fochy, a bez pomocy innych z
    kolejki raczej biednie by wyglądali.

    W tym konkretnym wypadku buractwo widze tylko w kierowcy osobówki, bo ktoś
    inny w żaden sposob mu nie przeszkadzając ośmielił sie być przed nim.

    ps. z resztą po co tu gadać o rzeczach oczywistych i karmić wątek trolla.

  • 8. Data: 2011-09-27 23:34:46
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "news-gazeta"

    > Co skurwielowi przyzwala na to by wysuwal sie na przod?
    >
    > http://www.smog.pl/wideo/48037/uliczne_mma_ostro/

    Niestety w tym przypadku kierowca samochodu to przygłup kompletny, motor
    nie zrobił nikomu nic złego, nie stanowił żadnego zagrożenia. Jak
    ponadto widać kierowca samochodu to pajac i lekkie klepnięcie w pysk
    (tak sądzę po zamachu motocyklisty) pozbawiło go przytomności - uderzył
    zresztą pierwszy, więc motorek się bronił...dzielnie zresztą, bo w
    pewnech chwili to we 4 na niego poszli. Jak dla mnie kierowca motocykla
    jest bohaterem!

    Pozdrówki

  • 9. Data: 2011-09-27 23:36:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > statystyczny Polak sie wypowiedział...

    Bez przesady. Wypowiedział się statystyczny anonim i tyle.

  • 10. Data: 2011-09-27 23:48:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Bez przesady. Wypowiedział się statystyczny anonim i tyle.

    mialem na mysli raczej sposób postrzegania rzeczywistości jako "skoro ja nie
    moge, to Ty chuju też nie"