  • Data: 2011-09-28 23:43:35
    Temat: Re: Zajechal motocykliscie droge
    Od: PMG <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-28 08:57, WW pisze:

    > Nie popieram, ale miło było popatrzeć, mając w pamięci własna
    > bezsilność wobec terroru motocyklistów.

    Ja też nie popieram choć bardzo niemiło było popatrzeć. Ostatecznie
    motocyklista czy inny jednoślad to słabszy uczestnik ruchu i właśnie
    dlatego, powinniśmy im pomagać. Bo po prostu są słabsi.

    Niestety zdarzyło się tak, że motocyklista wbił się w mój bagażnik (z
    jego ewidentnej winy) i zdrowo się potłukł. Powiedz gdzie przebiega
    Twoja granica między zdenerwowaniem - bo zniszczył samochód - a empatią
    - bo jednak do licha on potrzebuje pomocy? Co musi się stać, żebyś
    zamiast wściekłości okazał chęć pomocy?

    Przy okazji: chłopak przeżył ale był mocno połamany.