  • Data: 2011-09-29 09:40:34
    Temat: Re: Zajechal motocykliscie droge
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a cóż takiego Ci motocykliści CI zrobili, ze jestes taki bezsilny wobec
    > nich?

    W niedziele miałem właśnie popis jacy motocykliści mogą być "cool", o zgrozo
    nie byli to uzytkownicy szlifierek tylko "harlejowcy". Pogoda ładna więc
    wysyp tego był spory, okolice Żywca, /te ładne odcinki nowych oddanych
    dróg/. Jedzie taki skurwiel jeden z drugim i zamiast skoro jedzie wolniej
    jechać przy prawej krawędzi /wzdłuż lini/ gdzie jeszcze w prawo ma asfaltowy
    pas awaryjny to nie, widząc auta baran zjeżdza do lewej i jedzie środkiem
    żeby go nie wyprzedzić.
    Na kilku których jechało jeden był wibitnym cymbałem, jak go wyprzedzili to
    jeszszcze się odgrażał. Temu wpierdol należał się 100%.