  • Data: 2011-09-29 10:54:51
    Temat: Re: Zajechal motocykliscie droge
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j6188n$if9$...@m...internetia.pl...

    > Pewnie żaden, ale fajnie czasem podyskutować.
    > Załozyłem sobie, że skoro na skuterku można śmigać 50 bez pancernej zbroi
    > to i na motocyklu się da :)

    ale zrozum to, da się, dopóki nic się nie stanie to się da, ale nawet na
    skuterku widziałem kolesia w długich nakolannikach, takich do połowy goleni,
    problem w tym, że jak się wygruzi taki koleś nawet na skuterku, to i tak
    może się nieźle połamać czy poobcierać, a jakby jechał w kombinezonie,
    wyszedłby bez szwanku

    to że ktoś nie zakłada zbroi, to jego wybór, świadomość ryzyka, czy
    wspomniana moda :)

    w nadmorskich miejscowościach w lecie nawet na dużych szlifierkach widuje
    się gości w klapkach i krótkich spodenkach, co nie znaczy, że to bezpieczny
    sposób poruszania się na moto