  • Data: 2011-10-31 18:56:36
    Temat: Re: Zainstalowałem podrgrzewane manetki
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-31 19:24, J_K_K pisze:

    > Z ciekawości - ile A powinien dawać alternator,
    > aby działały właściwie ?
    Nie mam takich informacji, ale polecam stronę producenta:

    693 ORIGINAL (bardziej gładkie)
    http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&action=dept&id=
    137&pid=174&p=

    696 SPORT (bardziej radełkowane "jeż")
    http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&action=dept&id=
    137&pid=384&p=

    Z suchych informacji:
    nie włączą się poniżej 10,5V (mają zabezpieczenie przeciw rozładowaniu
    aku). Z autopsji wiem, że przy trochę wyższym ładowaniu, ale
    zdecydowanie poniżej progu prawidłowej pracy alternatora (czyli poniżej
    13,9V) potrafią się zresetować.

    Maksymalna temperatura ok 50C (z autopsji mierzyłem i 1 osiągnęła ok.
    56C), nie pamiętam wartości w A, ale chyba ok. 4A (przy maksymalnej pracy).

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97