eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZagadkowa awaria - z rozwiązaniemRe: Zagadkowa awaria - z rozwiązaniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zagadkowa awaria - z rozwiązaniem
    Date: Wed, 25 Jul 2012 12:02:34 +0200
    Organization: private
    Lines: 28
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
    References: <t...@4...net>
    <ju0ou0$h9q$1@inews.gazeta.pl>
    <r3b0ugjlt5yc$.4in2rrpzqjyk.dlg@40tude.net>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <juo92o$vli$1@news2.ipartners.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <juoasc$fmk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1343210554 25127 87.205.121.39 (25 Jul 2012 10:02:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jul 2012 10:02:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <juoasc$fmk$1@inews.gazeta.pl>
    X-Comment-To: J.F
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2460686
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello J.F,

    Wednesday, July 25, 2012, 10:31:00 AM, you wrote:

    >>Oczywiscie, że sprawność jest tragicznie niska. Zatrzymany rozrusznik
    >>ma sprawność równą dokładnie zeru. A teraz zaczynamy walczyć o to,
    >>żeby chociaż prąd pobierany w takim momencie zmniejszyć do rozsądnych
    >>granic. Przekładnia daje nam 3-krotnie zmniejszony moment na
    >>rozruszniku - można uzyć mniejszego prądu, żeby uzyskać moment
    >>wystarczajacy do obrócenia wału silnika. A potem jest już pryszcz -
    >>prąd obracajacego się rozrusznika maleje szybko. Prad rozrusznika z
    >>przekładnią maleje jeszcze szybciej.

    > Ale moc doprowadzona do silnika zaczyna sie juz stabilizowac, i z
    > przekladnia czy bez - co najmnniej tyle musi z akumulatora poplynac.

    Problemem jest prąd rozruchu a nie prąd podczas obracania się silnika.
    Im niższe obroty silnika szeregowego, tym większe straty na
    rezystancji i niepotrzebnym wysycaniu stojana. Przekładnia na pewno
    poprawia sprawność całosci pozwalając silnikowi pracować w
    sensowniejszym zakresie obrotów.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: