  • 71. Data: 2012-01-17 19:16:32
    Temat: Re: Zagadka lub pytanie, jakie auto
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-17 17:37, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości news:jf2c1a$270$1@inews.gazeta.pl...

    > Jestem dziwnie spokojny, że spaliłbyś nie mniej ode mnie.

    Może kiedyś sprawdzimy :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 72. Data: 2012-01-17 20:47:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czyli wyniki na sprintmonitor to też spisek prodcuentów? ;)
    > Czy to jakiś inny spisek?

    Raczej kiepskie ogarnianie rzeczywistości przez userów.

  • 73. Data: 2012-01-17 20:47:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Może kiedyś sprawdzimy :-)

    Np. na drogach Białostoczczyzny. ;-)

  • 74. Data: 2012-01-18 16:44:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 17 Jan 2012 20:47:12 +0100, w
    <4f15d033$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Raczej kiepskie ogarnianie rzeczywistości przez userów.

    Całe szczęście, że mamy taką pochodnię wiedzy jak ty...

  • 75. Data: 2012-01-19 15:31:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/01/2012 10:49, Piotrek wrote:
    > Jakie auto:
    >
    > a) kosztuje mniej niż 20 000 zł
    > b) pali średnio poniżej 10 litrów
    > c) ma 7 sekund do 100 km/h lub mniej
    > d) rocznik 2000 lub wyżej

    Honda Prelude z H22A?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 76. Data: 2012-01-19 17:07:10
    Od: "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Raczej kiepskie ogarnianie rzeczywistości przez userów.

    Ale czego ci userzy niby nie ogarniaja? :-) Na razie to Ty dajesz swiadectwo,
    ze ogarniasz, jak spalic wiecej paliwa, niz mozna by bylo :-)

  • 77. Data: 2012-01-19 17:23:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale czego ci userzy niby nie ogarniaja? :-)

    Nie wiem, pewnie każdy czego innego, skoro im wychodzi nieprawidłowo. ;-)
    Może po prostu liczyć litrów i kilometrów nie umieją.

    > Na razie to Ty dajesz swiadectwo,
    > ze ogarniasz, jak spalic wiecej paliwa, niz mozna by bylo :-)

    I tak jest zawsze, dopóki nie przejadę się z tymi, którym rzekomo mało coś
    pali, w dłuższą trasę.
    Od razu wychodzi, że właściciel nie wie dlaczego AKURAT TYM RAZEM spaliło mu
    więcej, względnie tak się wlecze, że poza czekaniem na niego, nic na tej
    trasie nie robię.

    A to wszystko przy założeniu, że nikt się nie spieszy i jedziemy po ludzku,
    bez szaleństw ale i nie w wyściu o kropelce.

  • 78. Data: 2012-01-19 18:08:04
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Cavallino* w wiadomości news:4f184360$0$26684$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
    > Nie wiem, pewnie każdy czego innego, skoro im wychodzi nieprawidłowo. ;-)
    > Może po prostu liczyć litrów i kilometrów nie umieją.

    Gdy jedna osoba mówi wszystkim w około że są nienormalni to przeważnie
    sytuacja jest odwrotna... ciekawe jak jest tym razem.

    > I tak jest zawsze, dopóki nie przejadę się z tymi, którym rzekomo mało
    > coś pali, w dłuższą trasę.

    Jest jeden trik który większość kierowców ma opanowany, ale opanowanie go
    przez Ciebie jakoś mi nie pasuje. Wiesz że jesli chcesz jechać stabilne
    120kmph to operując gazem możesz osiągnąć stan gdy spala przykładowo
    chwilowo 8l/100km ale i bez problemu przy tej samej prędkości możesz mieć
    wynik 10l/100km? No to już wiesz.

    > Od razu wychodzi, że właściciel nie wie dlaczego AKURAT TYM RAZEM
    > spaliło mu więcej, względnie tak się wlecze, że poza czekaniem na
    > niego, nic na tej trasie nie robię.

    Nie wiedzą? Dziwne, przecież to kierowca dupa co rajcuje się wysokim
    spalaniem...

    > A to wszystko przy założeniu, że nikt się nie spieszy i jedziemy po
    > ludzku, bez szaleństw ale i nie w wyściu o kropelce.

    Taaa... jasne...

    Pozdr

  • 79. Data: 2012-01-19 18:11:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-19 17:23, Cavallino pisze:

    > A to wszystko przy założeniu, że nikt się nie spieszy i jedziemy po
    > ludzku, bez szaleństw ale i nie w wyściu o kropelce.

    Tylko, że takie założenie dla Ciebie będzie oznaczać "+50 do aktualnego
    ograniczenia", a dla kogoś innego "+10". I oczywiście żaden z Was nie
    będzie w swym podejściu widział jakiegokolwiek szaleństwa. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 80. Data: 2012-01-19 19:54:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > *Cavallino* w wiadomości news:4f184360$0$26684$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > Gdy jedna osoba

    Nie, nie jedna osoba.
    Wszystkie osoby i wszystkie sytuacje, które mam okazję zweryfikować.
    Ani jednego wyjątku.
    Więc gołosłowne "blablabla" anonimów z internetu czy z innych opowieści z
    much i paproci, wkładam na półkę z innymi bajkami, bo nie wytrzymuje
    konkurencji z namacalnymi faktami.

> [...]
    > 120kmph to operując gazem możesz osiągnąć stan gdy spala przykładowo
    > chwilowo 8l/100km ale i bez problemu przy tej samej prędkości możesz mieć

    No wiem.
    Tylko nie wiem dlaczego jak ma jechać te SWOJE NIBY 120 to okazuje się, że
    gdy również jadę 120, to dany klient niknie z oczu na horyzoncie gdzieś z
    tyłu.
    Względnie nagle w cudowny sposób wzrasta mu zużycie paliwa przy tych samych
    120. ;-)

    > Nie wiedzą? Dziwne, przecież to kierowca dupa co rajcuje się wysokim
    > spalaniem...

    Pewnie tak, ale każdy by był dupa, gdyby miał swoje spalanie porównywać do
    internetowych (i nie tylko) kłamstw.
    Ktoś tutaj ostatnio cytował co ma zrobić właściciel malucha, żeby jego
    ezgemplarz palił równie mało co maluchy sąsiadów - musi też zacząć kłamać.

    > Taaa... jasne...

    No dokładnie.
    Ja jestem w stanie zrozumieć, że komuś się myli wleczenie się 120 na
    autostradzie z jazdą, tyle że właśnie takie nieporozumienie nazywam
    nieogargnianiem rzeczywistości.