    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zagadka lub pytanie, jakie auto
    Date: Thu, 19 Jan 2012 18:08:04 +0100
    <9nxp7hikz6vh$.1wi4aobxv3sct.dlg@40tude.net>
    <4f15d033$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <jf9f3e$9du$1@inews.gazeta.pl>
    <4f184360$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>

    *Cavallino* w wiadomości news:4f184360$0$26684$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
    > Nie wiem, pewnie każdy czego innego, skoro im wychodzi nieprawidłowo. ;-)
    > Może po prostu liczyć litrów i kilometrów nie umieją.

    Gdy jedna osoba mówi wszystkim w około że są nienormalni to przeważnie
    sytuacja jest odwrotna... ciekawe jak jest tym razem.

    > I tak jest zawsze, dopóki nie przejadę się z tymi, którym rzekomo mało
    > coś pali, w dłuższą trasę.

    Jest jeden trik który większość kierowców ma opanowany, ale opanowanie go
    przez Ciebie jakoś mi nie pasuje. Wiesz że jesli chcesz jechać stabilne
    120kmph to operując gazem możesz osiągnąć stan gdy spala przykładowo
    chwilowo 8l/100km ale i bez problemu przy tej samej prędkości możesz mieć
    wynik 10l/100km? No to już wiesz.

    > Od razu wychodzi, że właściciel nie wie dlaczego AKURAT TYM RAZEM
    > spaliło mu więcej, względnie tak się wlecze, że poza czekaniem na
    > niego, nic na tej trasie nie robię.

    Nie wiedzą? Dziwne, przecież to kierowca dupa co rajcuje się wysokim
    spalaniem...

    > A to wszystko przy założeniu, że nikt się nie spieszy i jedziemy po
    > ludzku, bez szaleństw ale i nie w wyściu o kropelce.

    Taaa... jasne...

    Pozdr