  • Data: 2013-11-15 20:53:27
    Temat: Re: Zagadka
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Nov 2013 20:24:00 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    >On Fri, 15 Nov 2013 18:36:45 +0100, "J.F"

    >Przyjac darowizne oczywiscie. Ale nie myc samochody za pieniadze i
    >spuszczac szampony do kanalu :-P

    Mycie samochodow muzi byc zatwierdzone pzrez Wydzial Ochrony
    Srodowiska Ratusza. I bylo.

    >ale grants, a nie swiadczenie uslug za pieniadze.

    Niespecjalnie mnie interesuje jak to jest, ale dzieci szkolne wykonuja
    mnostwo roznych rzeczy w celu zbierania pieneidzy - harcerze i
    harcerki spzredaja ciastka i owoce, wykonuja parce porzadkowe, i tak
    dalej. Jakos to nei jest opodatkowane.

    Tak w ogole, obywatel ktorego dochod jest ponizej cos kolo 10 tysiecy
    rocznie, w ogole nie musi skladac zeznania podatkowego, nie mowiac o
    tym ze nie jest opodatkowany. Aczkolwiek niekiedy oplaca sie w takich
    sytuacjach zlozyc zeznanie podatkowe, bo moze sie okazac ze
    podatnikowi naleza sie pieneidze of Rzadu/stanu.

    A.L.