  • Data: 2009-01-17 11:42:55
    Temat: Re: Zagadka
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant pisze:

    > Ach, jak wy wszystko lubicie mierzyć i ważyć. Nawet jeśli wyniki
    > zaprzeczą zdrowemu rozsądkowi.
    >
    > A na postawione pytania odpowiedzi jednoznacznej wciąż nie ma.

    Mysle, ze popelniasz blad polegajacy na przenoszeniu parametrow
    opisujacych pojedyncze pixele na odczucia dotyczace calego obrazu. Idac
    tym tropem dochodzimy do absurdow typu matryca kompaktu jest lepsza niz
    lustrzanki bo obraz dobrze naswietlony z byle kompaktu jest lepszy niz
    zle naswietlony z lustrzanki. Parametry techniczne oddaja tylko to co
    mierza, nic wiecej. A mam wrazenie, ze ty probujesz to ekstrapolowac na
    obszary, ktorych te parametry nie odzwierciedlaja.