  • Data: 2012-06-26 09:19:54
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty tego nie wiesz ?

    A to zależy, mam nadzieje że się dowiem czy wiem czy nie.

    >Tyle abyś w razie gwałtownego hamowania poprzedzającego pojazdu zdążył się
    >zatrzymać a nie wjechać mu w bagażnik.

    No i właśnie 'gwałtownego hamowania' ale z jakiego powodu? Bo ten z przodu
    zaczął gwałtownie hamować czy ten z przodu zatrzymał się "w miejscu bo
    zaliczył zderzenie ze ścianą"? Różnice w odległościach w tych dwóch
    przypadkach będą znacząco różne.

    >Dodatkowo weź korektę na fakt, ze podczas długotrwałego wleczenia się w
    >kolumnie, traci się koncentrację niezbędną do szybkiej reakcji w razie
    >zagrożenia.

    Może to wydać się dziwne ale przy jeździe w trasie albo tam gdzie warunki
    drogowe na to pozwalają zostawiam duży bufor do pojazdu z przodu. Tak samo
    jak wiem że i tak nie ma gdzie wyprzedzać, a mam kilka samochodów przed sobą
    jadących ciurkiem. Why? Bo nic mi nie da siedzenie komuś na dupie, oprócz
    tego że zbieram cały syf i kamienie na maske i szybe. W każdym inym
    przypadku jak jest gdzie i można to wyprzedzam i mam maruderów z głowy.