  • Data: 2014-09-14 12:26:15
    Temat: Re: Zaczelo sie, wojna Apple kontra reszta swiata
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Sep 2014 10:38:51 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Ale problem z bredniami lansowanymi przez dizla nie polegają
    >na braku osoby która urządzenie miała a na jego stwierdzeniu
    >że osoba która nie miała nie powinna się o nim wypowiadać.

    Jakie brednie? Nie miałem możliwości korzystania z IOS nigdy, choć
    chciałbym jakiś czas potestować żeby wyrobić sobie zdanie na temat
    tego systemu. Jako że nie miałem takiej możliwości to nie będę się na
    grupie upierał że android (bo między innymi z niego długo korzystam)
    to najlepszy system na świecie. I tylko o to mi chodzi, bo tak jak
    jest kościółek wyznawców Apple to widzę że jest też kościółek
    wyznawców androida i windows phone.

    >Przy pewnych brakach jak np. brak slotu na kartę pamięci
    >dla niektórych urządzenie jest nieakceptowalne a jakiś
    >idiota uważa że nie powinienem o tym mówić.
    >To jest idiotyczne maskowanie poważnych braków.

    Jest taki telefon na rynku jak Moto G, pierwsza wersja nie posiada
    slotu na kartę pamięci, są wersje 8 i 16 gb gdzie dla użytkownika
    zostaje odpowiednio jakieś 5,5 i 12gb i jakoś ludzie używają i nie
    mają z tym problemu.